URET ER SOLGT! Omega Seamaster Planet Ocean XL. Ny 11 / 2013

Medlem
7. jan. 2014
Sted
Hole / Buskerud
Jeg selger min Omega, kjøpt nytt hos Urm. Larsen i Sandvika 8. november 2013.

Omega 232.30.46.21.01.003

Omega`en kan også levers med gummirem.

Se FINN kode 46357884.

URET ER SOLGT!

Hilsen Richard

Redigert:
Det er med stor glede at man så tidlig som i januar kan kåre årets dårligst salgsannonse!

Gratulerer! Et gavekort på kurset "Salg og Service" holdt av Urmaker Bjerke er på vei i posten!

Hipp hipp

Det er med stor glede at man så tidlig som i januar kan kåre årets dårligst salgsannonse!

Gratulerer! Et gavekort på kurset "Salg og Service" holdt av Urmaker Bjerke er på vei i posten!

Hipp hipp

Istedet for å gjøre narr av meg kunne du jo komme med forslag til forbedring av annonsen!!??

Alle er vel ikke så "proffe" på annonser som deg?

Hilsen Richard

Istedet for å gjøre narr av meg kunne du jo komme med forslag til forbedring av annonsen!!??

Hilsen Richard

1. Lese reglene for annonsering her på Tidssonen: Retningslinjer for Tidssonen Marked - Tidssonen.no - Norges største nettsted om klokker

2. Poste riktig sted: Klokker

3. Legge inn bilder, info, pris, etc.

4. Hvis man "må" referere til Finn-annonse, er det minste man kan gjøre å legge inn en link eller Finn-kode. Det å be folk lete på "Finn-torget" holder ikke..

Hilsen Richard

En start er å lese reglene for kjøp og salg.

Om du lurer på hvordan en annonse bør se ut ville jeg tatt en titt på andre salgsannonser her på forumet. Ikke alle er en mal verdig, men de fleste er bra.

En start er å lese reglene for kjøp og salg.

...

d91.gif

:mrgreen:

Jeg eg ny her, og jeg reagerer på tonen her inne. Gjør man feil så hagler det med spydigheter! Skjønner at jeg har tabbet meg ut. Beklager dette. Får kun bruke FINN heretter'

Jeg eg ny her, og jeg reagerer på tonen her inne. Gjør man feil så hagler det med spydigheter! Skjønner at jeg har tabbet meg ut. Beklager dette. Får kun bruke FINN heretter'

Tror du tar det hele litt for hardt, @Mathfjeld sitt innlegg er nok både ment som sarkastisk kritikk og en dose humor samtidig. Medlemmene her inne er ganske notorisk opptatt av kvalitet, ikke bare på klokker men også på en salgsannonse, noe som i stor grad er null regulert på Finn.no. Vi kan nok kanskje virke litt petimeter på noen ting her inne, men vil si vi er meget god på bunn og tilgir fort :cool: Velkommen skal du være til TS, håper du blir værende. De fleste finner varmen her ganske fort.

Redigert av en moderator:
Tror du tar det hele litt for hardt, @Mathfjeld sitt innlegg er nok både ment som sarkastisk kritikk og en dose humor samtidig. Medlemmene her inne er ganske notorisk opptatt av kvalitet, ikke bare på klokker men også på en salgsannonse, noe som i stor grad er null regulert på Finn.no. Vi kan nok kanskje virke litt petimeter på noen ting her inne, men vil si vi er meget god på bunn og tilgir fort :cool: Velkommen skal du være til TS, håper du blir værende. De fleste finner varmen her ganske fort.

Jeg finner ikke ut hvordan jeg sletter det jeg har skrevet. Bilder har jeg også problemer med å få lastet opp.

Ja finner tonen her inne ganske useriøs!
Det er ikke mye man skal skrive feil før det hagler med mer eller mindre spydige kommentarer. Jeg har faktisk reagert på dette helt fra jeg "meldte" meg inn i tidssonen i januar. Jeg er godt voksen og overlever dette veldig bra, det er jo sykt at man skal som ny få "kjeft" for ting man gjør feil!!

Nok om det, vi legger saken død.

Sletting av innlegg tror jeg ikke du får gjort uten å sene en pm (personlig melding) til @Juice

Om du leser innlegget til Thomas84 på forrige side er det to linker som beskriver både salgsannonser og bildeopplasting.

Kort forklart må du lage deg en photobucket konto og laste opp bildene der. Etter at det er gjort klikker du på bildet, da får du opp en boks (tror det er til høyre på skjermen) i den står det IMG-link. Denne kopierer du inn i boksen hvor du skiver innlegget her på tidssonen.

Lykke til!