Tragiske greier...
Dog smaet av ranerene å slå til i går da det var noe løp, og hele sentrum var et stort kaos, og ingen kunne rykke ut like fort, og de blandet seg ganske lett inn i folkemengde!
Ringeklokken, som bl.a. Bjerke har på Karl Johan, kan umulig å blitt brukt "riktig" !
Hvordan kan de ha seg at to personer ikledd lange regnkapper med hette, på et tidspunkt det ikke var nedbør, blir sluppet inn forbi ringeklokken
Uansett,- dette er en lei sak!
Har du noe link til det siste du skriver her? Trodde jeg hadde lest det meste som var om saken, men dette har jeg ikke fått med meg. Trodde de stakk fra stedet i bil jeg.
Jeg stusset over det samme, men om noen dunker på glassruta med pistol tror jeg valget er enkelt. Naturligvis også enig i at dette er en lei sak.
Veldig veldig kjedelig hendelse Påtide at slike banditter får svi som fortjent når de blir tatt!!
Javel......?? :???:
Bjerke forteller at det var to personer som gikk inn i butikken under ranet, mens den tredje bisto med å åpne døren.
Trist, håper alle klokkene kommer inn igjen uskadd og at ingen får varige men.. Hvertfall PP5980, elsker å gå forbi å sikle på den.. Sees vi mandg noen? Artig med åpning..