Urmaker Bjerke og nye GMT master

Medlem
17. aug. 2011
flere som har fått beskjed fra Bjerke at de ikke kan levere nye GMT master i stål?

Utrolig dårlig kundepleie.

Jeg har iallefall kjøpt mitt siste ur fra disse. Til info har jeg kjøpt 5 ur fra de siste 8 årene men det var tydeligvis ikke nok.

Kjør debatt

Det er jo skuffende, men som forventet? Lav produksjon, høy etterspørsel. Får de et par i året kan du være sikker på at det er haugevis av folk som har kjøpt mer enn 5 ur de siste 8 årene.

Hva oppnår du med å bytte til annen AD? Det vil sannsynligvis være like trangt om plassen hos Saastad, Lervik etc.

For all del, føler med deg. Vil gjerne ha ny Pepsi GMT, men er ikke i nærheten selv.

Redigert:
Det er jo skuffende, men som forventet? Lav produksjon, høy etterspørsel. Får de et par i året kan du være sikker på at det er haugevis av folk som har kjøpt mer enn 5 ur de siste 8 årene.

Hva oppnår du med å bytte til annen AD? Det vil sannsynligvis være like trangt om plassen hos Sutterud, Lervik etc.

For all del, føler med deg. Vil gjerne ha ny Pepsi GMT, men er ikke i nærheten selv.

Selger Sutterud Rolex sier du @darkcho ?

• Liker
Reaksjoner: Guest571
Jeg prøvde å sette meg på venteliste, var ikke sikker på om jeg ville ha den selv om jeg hadde fått muligheten, men etter å ha brent meg på å ikke sette meg på liste på ceratona, så ringte jeg for sikkerhets skyld. Fikk tilbakemelding på lørdag om at jeg ikke er på listen, noe som er helt greit ettersom jeg uansett ikke ville ha klokken. Jeg skjønner at Bjerke må sette en grense et sted, så for min del er det helt greit. Får de noen få eksemplarer i året, så må de sortere mellom 200-300 personer, sånn er det bare.

Hvorfor så snevert? Bjerke har jo ikke monopol på Rolex. Jeg står på 4.plass på Pepsi-venteliste hos min F.P.Journe AD i Portugal.
Fordi noen tror bare det er Norsk AD som gjelder. Har du ikke god nok relasjon til lokal AD så skjønner ikke jeg heller hvorfor en ikke ser utenlands. Men se alle som skal kjøpe brukt alle spør etter norske klokker. De kommer alle fra samme fabrikk i Sveits så dette blir for dumt å spørre etter hvis du kjøper brukt i mitt hode.

Fordi noen tror bare det er Norsk AD som gjelder. Har du ikke god nok relasjon til lokal AD så skjønner ikke jeg heller hvorfor en ikke ser utenlands. Men se alle som skal kjøpe brukt alle spør etter norske klokker. De kommer alle fra samme fabrikk i Sveits så dette blir for dumt å spørre etter hvis du kjøper brukt i mitt hode.

Kun de norske Rolexene som er ekte!

Hvorfor har ikke Bjerke 116710LN på nettsiden sin? Har de sluttet å selge den?
Urmaker Bjerke har aldri hatt noen Rolex på nettsiden sin - det får de ikke lov til. Det utvalget du eventuelt ser der, er en del av rolex.com som gjengis på AD sin nettside

Urmaker Bjerke har aldri hatt noen Rolex på nettsiden sin - det får de ikke lov til. Det utvalget du eventuelt ser der, er en del av rolex.com som gjengis på AD sin nettside
Hvorfor har Rolex utstilt 116710LN på sin nettside da, mens Bjerke/Lervik ikke har den på sin nettside?

Hvorfor har Rolex utstilt 116710LN på sin nettside da, mens Bjerke/Lervik ikke har den på sin nettside?
Hvordan skal jeg kunne vite det? Det eneste jeg opplyste deg om, var at det Rolex-utvalget du ser på norske AD sine nettsider er en snippet fra Rolex, fordi de ikke får lov å liste opp modellene på sin egen måte. Dette gjelder alle ADs i verden, så vidt jeg har observert. Men hva med å ringe Bjerke, så får du svaret du er ute etter?

Jeg syns også det var litt snodig. Det er vel nærliggende at 116710LN skal ut av produksjon, kanskje derfor? Hør med Bjerke så får du sikkert svar:)

Men hva med å ringe Bjerke, så får du svaret du er ute etter?

tumblr_mzmcnjvZ5p1qjwhroo4_r1_250.gif

Hvordan skal jeg kunne vite det? Det eneste jeg opplyste deg om, var at det Rolex-utvalget du ser på norske AD sine nettsider er en snippet fra Rolex, fordi de ikke får lov å liste opp modellene på sin egen måte. Dette gjelder alle ADs i verden, så vidt jeg har observert. Men hva med å ringe Bjerke, så får du svaret du er ute etter?
Jeg spurte bare hvorfor Bjerke ikke har den på nettsiden sin. Det du skriver om at Bjerkes Rolexutvalg speiler Rolex sitt utvalg er ikke relevant ift det spesifikke spørsmålet mitt.

Jeg syns også det var litt snodig. Det er vel nærliggende at 116710LN skal ut av produksjon, kanskje derfor? Hør med Bjerke så får du sikkert svar:)
Jeg kan støtte den teorien, bare rart Rolex ikke har «fade
jeg kan støtte den teorien, men da er det bare litt rart at Bjerke har «fadet» den ut fra sin nettside, mens Rolex enda har den.