Ble en Longines til 40% på meg. En klokke jeg har sett på tidligere og ventet bare på et godt tilbud
Du kan ta en titt selv. Bjerke BergenIkke si at Spirit Zulu Time er på tilbud. Plis.
Min Tudor Pelagos er vel vel fra 2021 og den er skravert inn. Men explorer tt (2022) og Lange (2023) er ikke.Ser Longines min har et nummer gravert
Vis vedlegg 365533
Det var vel en stund siden Bjerke sluttet med dette?
(jeg er bare nysgjerrig)
Virker jo bittelitt sikkertDe har sluttet på Rolex ihvertfall. Om de praktiserer det på andre merker er usikkert.
50/50 ca på de klokkene jeg har kjøpt av Bjerke. IWC og eldre Rolex har hatt, Cartier og nyere Rolex/Tudor har ikke. Så i mitt relativt enkle hode så kvalifiserer det til "usikkert".Virker jo bittelitt sikkert
Rolex blir bare å finne i NS. Egertorget fører alt det andre pluss Grand Seiko. KJ utgår. Mulig man kan få hentet sine bestilte Rolexer på Egertorget, men sånn jeg har forstått det så skal det ikke være shop in shop med Rolex i den nye butikken.@GrimReaper Du sier at NS blir Rolex Boutique i følge ryktene. Men den skal fremdeles drives av Bjerke? Og Eger skal da ikke føre Rolex? Hva skjer med Karl Johan?
Rolex blir bare å finne i NS. Egertorget fører alt det andre pluss Grand Seiko. KJ utgår. Mulig man kan få hentet sine bestilte Rolexer på Egertorget, men sånn jeg har forstått det så skal det ikke være shop in shop med Rolex i den nye butikken.
Og ja, Boutiquen skal drives av Bjerke. Rolex driver kun en butikk i hele verden selv og den ligger i Genève.
Kan den ha ligget i utstilling et par år da?Ser Longines min har et nummer gravert
Vis vedlegg 365533
Det var vel en stund siden Bjerke sluttet med dette?
(jeg er bare nysgjerrig)
Ja, det har den nok. Jeg var å så på den for kanskje et år siden første gang.Kan den ha ligget i utstilling et par år da?
JaSå Grand Seiko blir nytt merke hos Bjerke?
Flott for Bjerke. Og hva GS angår så er det lett å få en vond smak i munnen av dem når en tenker på den gode og årelange jobben bla Grøtteland gjorde for å introdusere merket i Norge. Dette var takken..Så Grand Seiko blir nytt merke hos Bjerke?
Ja, men når man ser at også GS har kastet seg på bølgen med "greedflation" sammen med både Rolex og Omega, så er ikke det så overraskende.Flott for Bjerke. Og hva GS angår så er det lett å få en vond smak i munnen av dem når en tenker på den gode og årelange jobben bla Grøtteland gjorde for å introdusere merket i Norge. Dette var takken..
Bare hyggelig. Ja, det vil fortsatt være relevant.@GrimReaper Tusentakk for utfyllende svar. Følgelig vil kjøpshistorikken hos Bjerke fremdeles være aktuell i forhold til venteliste-modeller?
Det blir GS på Egertorget ja mer kan jeg ikke si@GrimReaper GS til Egertorget. Er det kvalifisert gjetning, eller har du noe info?