Jeg vil bare trekke frem min positive opplevelse med Urmaker Christensen som akkurat har flyttet fra Paleet til Storo. Opplevde service langt utover det noen kan forvente da jeg var i kontakt med dem.
Historien er; Jeg skulle kjøpe en brukt klokke som var kjøpt ny hos Christensen, så jeg ringte de for å spørre om de kunne si noe om den. Snakket først med en veldig hyggelig dame som sa at hun hadde jobbet der kun én uke og ikke kunne svare på spørsmålet mitt. Men en som kunne svare på det skulle komme tilbake innen en time, så hun ville notere nummeret mitt så han kunne ringe meg når han kom. Jeg må innrømme at jeg først tenkte at det var en høflig måte å avvise meg på.
Så, nøyaktig en time senere ringte telefonen og en ekstremt hyggelig bergenser (!) spurte hva han kunne hjelpe meg med. Jeg forklarte han at jeg skulle kjøpe en brukt klokke som var kjøpt ny hos dem. Uten å krenke noen av personopplysningene til kjøperen bekreftet han at de hadde solgt en tilsvarende klokke den aktuelle dagen. I tillegg gikk han inn på FINN-annonsen mens vi fortsatt var på telefon og sa at, etter det han kunne se, så alt helt ok ut. Han kunne også bekrefte at klokken ikke var meldt stjålet.
Han kom med tips om hva jeg skulle se etter og hvor jeg kunne finne serienummeret. Han sa også at jeg bare måtte ringe han når jeg stod med klokken i hånda, så skulle han hjelpe meg med hva jeg skulle se etter. Og dersom det passet, kunne vi bare komme innom butikken på Storo og han skulle se på klokken for meg før jeg kjøpte den.
Etter å ha vært i kontakt med selger tok jeg med klokken opp til butikken deres på Storo. Bergenseren var der og fortalte meg at han hadde sjekket opp klokken nærmere etter at vi hadde snakket på telefon og alt virket helt legitimt. Han så også på klokken og papirene og bekreftet at den var kjøpt der, og at den så ok ut. Så pusset han klokken og la den i esken sin og sa at jeg gjorde et godt kjøp Og alt dette skulle de ikke ha en krone for.
Det var med en god følelse jeg dro derfra, og viten om at Urmaker Christensen ville bli en fryd å forholde seg til fremover med klokken.
Jeg må si de overrasket meg stort med serviceinnstillingen. Mine klokkejakt i fremtiden vil nok starte hos dem. Jeg får holde meg til de merkene de fører
Beklager lang tekst. Jeg føler nesten jeg måtte skrive dette da jeg opplevde dette veldig positivt, og det var denne måten jeg kunne gjøre noe tilbake på.
Historien er; Jeg skulle kjøpe en brukt klokke som var kjøpt ny hos Christensen, så jeg ringte de for å spørre om de kunne si noe om den. Snakket først med en veldig hyggelig dame som sa at hun hadde jobbet der kun én uke og ikke kunne svare på spørsmålet mitt. Men en som kunne svare på det skulle komme tilbake innen en time, så hun ville notere nummeret mitt så han kunne ringe meg når han kom. Jeg må innrømme at jeg først tenkte at det var en høflig måte å avvise meg på.
Så, nøyaktig en time senere ringte telefonen og en ekstremt hyggelig bergenser (!) spurte hva han kunne hjelpe meg med. Jeg forklarte han at jeg skulle kjøpe en brukt klokke som var kjøpt ny hos dem. Uten å krenke noen av personopplysningene til kjøperen bekreftet han at de hadde solgt en tilsvarende klokke den aktuelle dagen. I tillegg gikk han inn på FINN-annonsen mens vi fortsatt var på telefon og sa at, etter det han kunne se, så alt helt ok ut. Han kunne også bekrefte at klokken ikke var meldt stjålet.
Han kom med tips om hva jeg skulle se etter og hvor jeg kunne finne serienummeret. Han sa også at jeg bare måtte ringe han når jeg stod med klokken i hånda, så skulle han hjelpe meg med hva jeg skulle se etter. Og dersom det passet, kunne vi bare komme innom butikken på Storo og han skulle se på klokken for meg før jeg kjøpte den.
Etter å ha vært i kontakt med selger tok jeg med klokken opp til butikken deres på Storo. Bergenseren var der og fortalte meg at han hadde sjekket opp klokken nærmere etter at vi hadde snakket på telefon og alt virket helt legitimt. Han så også på klokken og papirene og bekreftet at den var kjøpt der, og at den så ok ut. Så pusset han klokken og la den i esken sin og sa at jeg gjorde et godt kjøp Og alt dette skulle de ikke ha en krone for.
Det var med en god følelse jeg dro derfra, og viten om at Urmaker Christensen ville bli en fryd å forholde seg til fremover med klokken.
Jeg må si de overrasket meg stort med serviceinnstillingen. Mine klokkejakt i fremtiden vil nok starte hos dem. Jeg får holde meg til de merkene de fører
Beklager lang tekst. Jeg føler nesten jeg måtte skrive dette da jeg opplevde dette veldig positivt, og det var denne måten jeg kunne gjøre noe tilbake på.