Urmakerkurs - Helgekurs. Interesse for dette?

Dette kan bli litt sent for oss andre som venter på del 2 ;)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Litt mer fra meg, et begynnerkurs i september vil gi flere potensielle til et del to kurs i november:)

Antar at interessen er fordelt slik at ikke alle som tar begynnerkurs vil gå videre, slik at det (hypotetisk) ved mer og mer dyptgående kurs, vil være et visst frafall...

Jeg er også veldig intressert hvis det blir noe av !:)

Håper at en 15 åring som kan oppføre seg, og med en genuin interesse/forståelse av ur også kan bli med?

Edit: (jeg er alså den 15 åringen bare så det er forstått)

Redigert:
Jeg kan opplyse om at det slettes ikke er usannsynlig at det blir flere kurs - muligens både nybegynner samt viderekomne kurs. Dette vil i så tilfelle komme på nyåret. Erfaringsmessig er økonomi tynnslitt etter jul, og store regninger i begynnelsen av året, dette er en faktor det muligens vil bli tatt hensyn til (nei, jeg betaler IKKE regningene deres;) ) slik at man kan tenke seg mars som en passende måned å starte? Kom gjerne med innspill - og vekk denne tråden til liv. Det var så absolutt en stor interesse for kurs i fjor, men prosjektet har ligget litt dødt en stund, men bare litt - jeg har ikke glemt dette.

Jeg blir veldig gjerne med på et kurs i mars:0) Forutsatt at det ikke blir helt krøll mtp jobb osv, som for de fleste.

Ok. Jeg er over gjennomsnittet klar for et urmakerkurs helst i Bergen. Hvor melder jeg meg på?

Bumper denne tråden jeg. Det hadde vært bra om et slikt kurs hadde blitt noe av. Jeg kan hver dag fra nå til jul. Og jeg er å anse som påmeldt om kurset blir noe av.