Nydelig, elsker at du alltid starter close up snutten fra kl 10:09
Ny episode ute nå!
Etter 15 stk. "Hmm...uhm" innen 3 minutter så klarte jeg ikke se på mer. Synd. De andre videoene har vært veldig gode. Håper man blir sikrere i narrative i de neste videoene. Fikk litt sånn US-følelse av denne videoen med alle "Uhmm"-ene, dessverre. Klokka? Fin den.
Etter 15 stk. "Hmm...uhm" innen 3 minutter så klarte jeg ikke se på mer. Synd. De andre videoene har vært veldig gode. Håper man blir sikrere i narrative i de neste videoene. Fikk litt sånn US-følelse av denne videoen med alle "Uhmm"-ene, dessverre. Klokka? Fin den.
Enig - men feedback er king for de som vil bli gode - og de første episodene var bedre. Å flagge kritikk kan også være bra.Hmm...tenkte ikke over det jeg.
Men da sier jeg som til noen rundt meg som til tider kan henge seg opp i uvesentligheter. Du må klare å overse saker og ting og ikke la deg irritere over småting. Livet blir bedre slik
Veldig bra. Jeg setter veldig pris på det dere gjør og vil dere alt godt - også med konstruktiv kritikk. ...selv om @Ban synes det er uvesentlgheter, synes jeg en slik proff produksjon og satsing fortjener candid feedback.Fair tilbakemelding det
Vi er klar over problemet, og fikser det til neste gang. Det koker ned til en del tekniske utfordringer/workflow som vi allerede har laget en plan for å luke bort
Når kommer neste episode?