Er vel bare meg da....
Leste med stor interesse og forventninger om å finne flere enn meg som ikke helt kan fatte den enorme fasinasjonen enkelte viser for Rolex. (Ufattelig mange synes jeg)
Kjenner at jeg til tider blir påvirket av alle Rolex-tilhengerne her, men det går over igjen når jeg ser dem live.
Får litt følelsen av at det i første rekke er merket og ikke uret som får folk til å velge Rolex og det blir feil for meg.
Banner vel litt i kirken nå, men dette er mine personlige meninger.
Kommer sikkert til å ende opp med en Rolex en vakker dag jeg også, antagelig en Rolex Milgauss 116400 GV eller Explorer I, de tiltaler meg pr. idag mest av Rolex urene.
Ellers har jeg eid en Panerai, blir neppe fler.
Hublot og U-boat, nei takk!
Breitling og Tag Heuer har noen ok modeller, men også modeller som er nei-nei for meg. (Antagelig sånn med de fleste kvalitetsmerker)
Ulysse Nardin er et godt eksempel: ikke mye sansen for de fleste, men synes Dual Time 42mm er noe av det lekreste............. må ha!
De fleste "billigmerker" styrer jeg klar av, men kan leve med en og annen Seiko og Certina. (til sin bruk)
Ellers tar jeg meg selv i å tenke; stakkar har du brukt penger på det elendige "mote-smykke uret" når jeg ser skikkelig bling-bling low end klokker.
Som nevnt før i denne tråden: smaken er som baken...............delt!