Urverket.no: Ved kjøp så får kunde et garantikort som er datert i god tid før kjøp, dvs annen forhandler har attestert garantikort tidligere eller at klokken har blitt returnert og solgt på nytt pga 90 dager åpent kjøp. Etter flere henvendelser til Urverket så fikk jeg opplyst at mitt garantikort var attestert av en forhandler i Italia. Aldri mer Urverket.no
Bestilte en Omega Seamaster Aqua Terra for en uke siden fra Urverket, ikke på lager og oppgitt leveringstid på 2-5 uker. Ser i tråden at flere har blandede erfaringer med mye lengre leveringtid enn som så. Er det noen konkrete merker/modeller som "alltid" tar lengre tid enn andre? Pleier de som regel å klare levering innen 2-5 uker, eller bør jeg smøre meg med tålmodighet?
Du har kjøpt flere ur fra Urverket? Og har de vært listet med ventetid ikke i lagerbeholdning alle?Jo mindre mainstream klokke du skal ha, jo lengre tid tar det etter min erfaring. En AT burde være hyllevare hos flere av "partnerene" til urverket.
Ref garantikort har jeg konsekvent fått mine fra tyske forhandlere.
Du har kjøpt flere ur fra Urverket? Og har de vært listet med ventetid ikke i lagerbeholdning alle?
Mine to siste «kjøp» hos urverket ble kansellert etter noen uker fordi de ikke kunne skaffe klokkene. Det vil si de klarte ikke å skaffe klokkene til ønsket margin.
Mitt garantikort var vel datert så godt som samtidig som kjøpsdato og hele røkla forseglet.Mine to siste «kjøp» hos urverket ble kansellert etter noen uker fordi de ikke kunne skaffe klokkene. Det vil si de klarte ikke å skaffe klokkene til ønsket margin.
Når de har klokker på lager betyr det mest sannsynlig at noen andre har returnert klokken.
Useriøst opplegg IMHO.
Bestilte en Omega Seamaster Aqua Terra for en uke siden fra Urverket, ikke på lager og oppgitt leveringstid på 2-5 uker. Ser i tråden at flere har blandede erfaringer med mye lengre leveringtid enn som så. Er det noen konkrete merker/modeller som "alltid" tar lengre tid enn andre? Pleier de som regel å klare levering innen 2-5 uker, eller bør jeg smøre meg med tålmodighet?