Da var min gral ankommet
Wow, for en respons, flotte tilbakemeldinger og gratulasjoner. Det varmet mitt klokkehjerte!
Og jeg som trodde det var veldig få som kjente til Urwerk. Så feil kunne jeg ta....
Tusen takk til dere som har tatt dere bryet med å gratulere.
Her er dagen bilde:Vis vedlegg 214418
Wow, for en respons, flotte tilbakemeldinger og gratulasjoner. Det varmet mitt klokkehjerte!
Og jeg som trodde det var veldig få som kjente til Urwerk. Så feil kunne jeg ta....
Tusen takk for fine ord! Jeg digger den kan gjøre et forsøk på en review etterhvert ja.Herrejesus @Ronerling helt sinnsyk! Og samlingen din forøvrig likeså. Vilje til å legge penger utenfor der saueflokken beiter varmer isåfall mitt hjerte mer enn eventuell COVID vaksine. Kan man be om en drømmetråd fra din side med bilder og reviews?
Tusen takk! Skal spamme med bilder her i trådenVanvittig kul klokke. Gratulerer så mye @Ronerling. Ser frem til mange bilder. Og gjerne resten av samlingen også!
Ja, og takk for råd og støtte på kjøps prosessenGratulerer så mye @Ronerling!
Dette har du ventet på!
Tusen takk! Ja, verdens mest nyttige funksjoner. Elsker de De visualiserer, for meg ihverrfall, veldig godt hvordan vi til enhver tid suser gjennom verdensrommet. Nerde alarm, men på min første flytur etter at jeg fikk klokken satt jeg der og så ut i luften / verdensrommet og så på klokken hvor langt jeg hadde reist... Herrlig!Gratulerer! Superkult! Forresten, hvor langt har jorden flyttet seg i universet siden klokken kom inn?
Går veldig presist. Ja, noen sekunder feil her utgjør veldig mange km feil i rommet.Går den nøyaktig? Noen få sekunder feil (uten sekundviser) betyr fort veldig mange kilometer feil i rommet
Ja, og takk for råd og støtte på kjøps prosessen
På venstre side viser den hvilken strekning et punkt på ekvator har tilbakelagt i jordas rotasjon rundt egen akse i løpet av en 20 min. periode.Jeg husker ikke helt hva den måler. Jordens reise relativt til hva da? Universets sentrum /big bang, eller hva? Eller jordens reise i forhold til solen? Eller i forhold til Melkeveiens sentrum?
Et sted mellom 06:58 og 06:59Gratulerer så mye, dette er fete saker Men jeg har et, kanskje dumt, men sentralt spørsmål. Hvordan leser man av tiden? Hva viser klokken på dette bildet?