Ut-konvolutting

Medlem
8. mars 2010
Sted
Over fjorden
Så, i dag lå det noe spennende til meg i postkassen. Alltid like kjekt.

Utpakkingen begynte med Breitling på armen

IMG_0065.jpg

Kniven er klar.

IMG_0064.jpg

Som man ser er det ikke mye til eske å spore. Men jeg lar meg ikke skremme. Det kommer mye spennende uten eske. Milsub, for å nevne en. COMEX for å nevne en annen.

IMG_0066.jpg

Gjenbruk av gamle konvolutter, tyder på at avsender er kraftig angrepet av denne galskapen vi kaller (klokke)samling. :mrgreen:

IMG_0067.jpg

Kommer den helt fra Mars?

Nei...

IMG_0069.jpg

Dette blir nye uret til skitne oppdrag. Arbeid på hytten, vasking av bil, hagearbeid etc. Fikk med en natorem også, veldig greit!

IMG_0070.jpg

Gummiremen var alt for lang for mine pinglehåndledd. Om noen har en 22mm NATO / ZULU å bytte i er jeg klar. Send meg en PM i så tilfelle.

IMG_0071.jpg

Endelig på handen. Nå må Breitlingen vike. Daddy got a new toy! :p
Sitter langt bedre på hånden enn hva jeg hadde forventet. Så dette er en keeper!

Bildene er ikke helt super, fikk iPhone 4 i går. Så driver fortsatt å venner meg til kameraet.

Jeg som trodde Moore sin utpakking kom til å prege forumet i lang lang tid, men neida. Her kommer du med en nydelig Seiko som setter Moore sin A. Lange i skyggen :p

Gratulerer med beater.

Jeg som trodde Moore sin utpakking kom til å prege forumet i lang lang tid, men neida. Her kommer du med en nydelig Seiko som setter Moore sin A. Lange i skyggen :p

Gratulerer med beater.

Vel du vet.. Trives best i glansen. ;)

Er faktisk overrasket over hvordan den sitter på armen. Trodde den skulle være svær og klumpete. Men neida. Får godfølelsen bare et nytt ur kan gi her jeg sitter jeg! :D

Grattis. 007 med bond nato er tøft!
Må jo være sonens favoritt beater sammen med 009 og monster...

Grattis! Var selv imponert når jeg hadde en slik på armen. Må være tidenes bang for the buck. Prøv også sort nato, helst original MOD-nato. Den passer veldig godt på 007en.

Grattis, rousp :)

Ikke den store grailen din, men en tøff klokke!

Ikke helt den store grailen, men godfølelse kan den fortsatt gi. :) Mulig det blir en Seiko eller to til på meg.

Må vel hamstre inn natoer i diverse farger nå ja. Har ingen på 22mm foruten den som alt er montert.

Flott!
Meget glad i min. Skifter helt karakter på en oyster lenke fra wjean f.eks.
Bærer den i skrivende stund på nato fra maratac. Skikkelig solide remmer!

Sitter med samme klokka, og er overasket over hvor mye den blir brukt. Klokkeinteresserte liker den, folk som ikke har peiling synes den er tøff, og den er fin i salgsmøter der man absolutt ikke bør vise snobberi.. haha

Grattis!

Har denne selv og digger den både på Nato og lenke.

Som sagt så føles kvaliteten meget bra ut, spesielt i forhold til prisen. Tror den tåler en trøkk :)