Ut på en liten tur

TomB

Støttemedlem
Medlem
25. jan. 2010
Sted
Trondheim
1.jpg

Noen har fått på seg joggebukse i sommerfarge.

2.jpg

Hvem kan det være?

3.jpg

Jepp, Great White.

4.jpg

Kom til å tenke på at jeg ikke har trykktestet den. Ser ut til å være tett :p

5.jpg

Ja, vi skal litt ned.

6.jpg

Kom tilbake, denne Great White er ikke farlig!

7.jpg

Om jeg bare hviler den litt her da?

8.jpg

Jeg sa jo at den ikke er farlig!

9.jpg

Sånn, nå kan dere svømme videre.

10.jpg

Du blir med meg opp igjen tenker jeg.

11.jpg

Da er det bare å vente på at solen varmer oss igjen.

12.jpg

Se der, fin og tørr. Ser ut til at den besto trykktesten også. :D

9b13429c.jpg

Da er turen over. Takk for titten. :cool:

Stilige bilder! Alltid artig å se undervannsbilder, spesielt med en så kul klokke:) takk for at du deler!

Ja dette hjalp jo veldig...

Kan du vennligst advare svake sjeler med en liten "GW" i trådens tittel heretter :D

Herlige bilder av et like herlig ur. Jeg har to søskenbarn i boksen her som savner denne fetteren.

Dette var bildetråd det. Takk for fantastiske bilder av en særdeles fotogen klokke. Fint å se at den tåler vann selv om den mangler sånn derre heliumsventil ;)

Nydelige bilder. Takk skal du ha. Undervannsbilder er ikke akkurat hverdagskost her.:cool:

Rart egentlig med tanke på hvor mange dykkeklokker det er her inne;) Skyldes sikkert at folk ikke har undervannskamera.:p

Forøvrig; takk for alle hyggelige tilbakemeldinger.

Herlige bilder :)

Kjenner at jeg får veldig lyst til å ligge i en solstol og nippe til et glass med god drikke... "Hvor mye er det på sparekontoen, kjære!!??!?!?"

Hehe, artige bilder, ikke hverdagskost med sånne bilder nei, hvor er bildene tatt forresten?
Vi planlegger tur til australia til februar, og da skal vi snorkle langs great barrier reef, og jeg skjønner at jeg må ha anskaffet meg undervannskamera og en sub eller en annen diver innen den tid!

Hehe, artige bilder, ikke hverdagskost med sånne bilder nei, hvor er bildene tatt forresten?
Vi planlegger tur til australia til februar, og da skal vi snorkle langs great barrier reef, og jeg skjønner at jeg må ha anskaffet meg undervannskamera og en sub eller en annen diver innen den tid!

Bildene er tatt i Rødehavet, nærmere bestemt Hurghada, Egypt.
Jeg har dessverre bare et pocketkamera som er vanntett til ti meter, så de råeste opplevelsene er ikke dokumentert:(. Om du skal snorkle langs great barrier reef er det nok ikke dumt å skaffe seg et vanntett kamera eller et undervannshus nei. Slike rev er en fantastisk opplevelse. Lykke til:):)