Veldig stilig, takk for at du deler! :)
Callahan Støttemedlem Medlem 18. feb. 2011 Innlegg 13.052 Sted Gullkysten 20. okt. 2011 #21 Veldig stilig, takk for at du deler!
MINUTE_REPEATER Medlem 26. sep. 2010 Innlegg 5.288 Sted Asker 20. okt. 2011 #22 Flott billedserie Kult.
Moore Medlem 3. aug. 2009 Innlegg 2.887 Sted Planet Earth 20. okt. 2011 #23 TomB skrev: Bildene er tatt i Rødehavet, nærmere bestemt Hurghada, Egypt. Klikk for å utvide... That figures.. - Syntes jeg kjente igjen et par tre av korallene på bildene Flotte bilder, av et flott ur! Denne klokken ser jeg veldig gjerne mer av fremover, så keep ´em coming!
TomB skrev: Bildene er tatt i Rødehavet, nærmere bestemt Hurghada, Egypt. Klikk for å utvide... That figures.. - Syntes jeg kjente igjen et par tre av korallene på bildene Flotte bilder, av et flott ur! Denne klokken ser jeg veldig gjerne mer av fremover, så keep ´em coming!
Greg Støttemedlem Medlem 21. feb. 2008 Innlegg 5.036 Sted Bærum 21. okt. 2011 #24 Sitter og titter på Hurghada med "all inclusive" akkurat nå... Hvis jeg kan dykke og finne noe slikt på bunn, er det ikke sikkert jeg klarer å la være å "plukke" litt på korallene, selv om det er forbudt...
Sitter og titter på Hurghada med "all inclusive" akkurat nå... Hvis jeg kan dykke og finne noe slikt på bunn, er det ikke sikkert jeg klarer å la være å "plukke" litt på korallene, selv om det er forbudt...
TomB Støttemedlem Medlem 25. jan. 2010 Innlegg 4.341 Sted Trondheim 21. okt. 2011 #25 Hehe, ta med deg hansker da. Korallene har en naturlig forsvarsmekanisme mot klåfingrede turister. "Paper cut" får en ny betydning.
Hehe, ta med deg hansker da. Korallene har en naturlig forsvarsmekanisme mot klåfingrede turister. "Paper cut" får en ny betydning.