Utboksing

Medlem
18. aug. 2008
Sted
m
Det er noen måneder siden jeg hadde en WTB på dagens klokke. Etter litt fram og tilbake og prøving og feiling har den ankommet.
En klassiker som enhver med litt peiling på klokker vil kjenne igjen.

Fedex gjør det med en gang spennende.
DSC_0001.jpg

DSC_0002.jpg

DSC_0003.jpg

DSC_0004.jpg

Ei som lurer på hvorfor pappa er så interessert i denne pakken

DSC_0005.jpg

DSC_0006.jpg

3 bokser må det være.
DSC_0007.jpg

DSC_0008.jpg

DSC_0009.jpg

Begynner å skimte hva det dreier seg om

DSC_0010.jpg

En klassiker med "moderne" urverk. Praktisk med quickset dato når klokkene går i rotasjon

DSC_0011.jpg

Den kommer til å trenge en service, men prisen var så hyggelig at det ikke gjør noe

DSC_0012.jpg

Obligatorisk wristshot

DSC_0013.jpg

DSC_0014.jpg

DSC_0015.jpg

Rålekkert, helt knall!! Håper å få råd og anledning til å kjøpe en slik selv en dag! :)

Kjøpt fra utlandet?

Rålekkert, helt knall!! Håper å få råd og anledning til å kjøpe en slik selv en dag! :)

Kjøpt fra utlandet?

Denne kom fra statene.

Glemte visst å spesifisere, men det er altså en GMT Master 16750 fra år 1980 eller deromkring. Herlig tykk plexi som gir en helt egen følelse.

Den aller første klokka jeg kjøpte var en pepsi på stranden i torrevieja. den var utrolig billig, bare 150 spenn. et kupp spør du meg. Desverre datt krona på skiven av etter en uke og seila rundt inni kassa. og etter et par uker til løsnet krona når jeg skulle trekke den. og en uke etter det løsna bezelringen. men det er fortsatt noe med pepsi som tiltaler meg og en ekte står høyt på ønskelista. Gratulerer med nydelig klokke.

Gratulerer! Plexi er sexi :D Har du nærbilde av skiva? Vintage Rolex er så vakkert, så vakkert.

Takker for alt bifall.

Gratulerer! Plexi er sexi :D Har du nærbilde av skiva? Vintage Rolex er så vakkert, så vakkert.

Her er et litt nærere bilde. Som ofte skjer med disse modellene lider viserne av lett korrosjon. Litt pussig siden de faktisk ikke er så gamle. Og siden kun denne modellen bruker disse viserne er det noget vanskelig å få tak i "korrekte" erstatninger.
Alt i alt en finfin skive som begynner å få en sennepsgul patina.

16750_org.jpg