Utgått Omega modell Railmaster - noen spørsmål

Medlem
31. jan. 2009
Sted
her og der
Var å kikket på Seamaster co-axial i går. Beste tilbudet jeg fikk var 33 500 på lenke og rem på kjøpet Men det blir ikke kjøp, den skiva jeg trodde var svart var mer koksgrå i virkeligheten og hadde struktur jeg ikke likte. Børstet sider var heller ikke noe for meg.

Spurte etter Railmaster 42 mm men det var utgått modell. Er det noe her som har en slik, og vil dele noen synspunkter ?

Hvis jeg må ut på bruktmarkedet, hva skal jeg forvente å måtte betale for en Railmaster?

Ebay- er det et alternativ ? Noen vesentlige forskjeller på norske og internasjonale priser ??

ArthurFforBullit.jpg

Du har utsøkt smak, jeg små Bullits bilde (som vant kalenderen) og kjøpte en for 2 år siden.

Det er 2-3 stykker av dem her inne, kanskje de to siste som har vist interesse for min har fått napp andre steder.

Lykke til med jakten!

ArthurFforBullit.jpg

Du har utsøkt smak, jeg små Bullits bilde (som vant kalenderen) og kjøpte en for 2 år siden.

Det er 2-3 stykker av dem her inne, kanskje de to siste som har vist interesse for min har fått napp andre steder.

Lykke til med jakten!

det var nesten ondsinnet å legge ut det bildet der ;)

I mine øyne er den Railmasteren der, på brun krokorem med hvite kontrastsømmer, en av de mest fullkomment vakre klokkene noen gang! Den er så ren og enkel, og samtidig så vakker. Omega visste virkelig hva de drev med da de designet denne.