Utleie av klokker

Ok, så jeg skal betale 100 kr for å være "noen jeg ikke er" da klokkene oppå dette er fake og jeg virkelig blir "noen jeg ikke er"
Leie falske luksusklokker... Hvem i sitt rette sinn gjør noe sånt?

Dyrt var det også. 2 måneder med falsk Rolex på armen, eller en Seiko dykker i eget eie? :)

Tror jeg står over!
 
Ok, så jeg skal betale 100 kr for å være "noen jeg ikke er" da klokkene oppå dette er fake og jeg virkelig blir "noen jeg ikke er"
Leie falske luksusklokker... Hvem i sitt rette sinn gjør noe sånt?

Dyrt var det også. 2 måneder med falsk Rolex på armen, eller en Seiko dykker i eget eie? :)

Tror jeg står over!

For ikke å snakke om "forsikringen" på 5000,- per måned!!!!! Har sendt klar beskjed tilbake til fyren, ta vekk annonsen ellers kontakter jeg polisen! Altså da han prøvde å leie meg ekte ur når det faktisk var falske ur, OG at han prøver å leie ut falske varer. WTF!
 
For ikke å snakke om "forsikringen" på 5000,- per måned!!!!! Har sendt klar beskjed tilbake til fyren, ta vekk annonsen ellers kontakter jeg polisen! Altså da han prøvde å leie meg ekte ur når det faktisk var falske ur, OG at han prøver å leie ut falske varer. WTF!

Nå er du snill @Salvesen!
Har du beviser kunne du jo bare sende det rett i boks. Svindel av beste variant! (Bortsett fra at dette er av de typer saker som vil bli henlagt før du går ut døren!)

Dette er jo et prosjekt som raskt vil gå med overskudd med den type overprising! 8-P

:cool:
 
Redigert av en moderator:
For ikke å snakke om "forsikringen" på 5000,- per måned!!!!! Har sendt klar beskjed tilbake til fyren, ta vekk annonsen ellers kontakter jeg polisen! Altså da han prøvde å leie meg ekte ur når det faktisk var falske ur, OG at han prøver å leie ut falske varer. WTF!

Vær så snill å melde han! Har jo nok samlede beviser her nå. En mail som sier at de er falske og så vidtbjeg vet er det ikke lov å drive business med falske klokker? Og en mail som ikke sier noe om at klokkene er falske, altså svindel. Denne er jo bankers!
 
Nysgjerrige meg måtte maile han og høre litt. Svaret var vel ca som forventet

Hei B,

Klokkene er høy kvalitet replikaer. Vedlagt følger katalog med alle klokker. Jeg vil gjøre deg oppmerksom på ny pris liste.

1 dag - kr 100,-
1 uke - kr 300,-
1 måned - kr 500,-
1 år - kr 5000

Dersom ønsker du å undersøke en modell i detaljer, kan jeg sende deg en film som vise deg hvor godt klokkene er laget og du vil ikke merke at det er en replika.

Med vennlig hilsen

D***** T*****


Herregud for en kronidiot han er...håper virkelig at ingen går i fella. Han støtter opp om en illegal business, og det er åpenlyst mangel på både skam og vett.