UTMANING - OWG 1 månad 2022

Dag 4. Kaffe og mail på kontoret i noenlunde tidlige morgentimer.

Helt magisk trafikk opp mot OWG på hovedforumet for eventen. En haug med sponsorer, trafikk til det klokkeforumet og positivt og genuint engasjement fra mange brukere. Over 400 deltakere fra inn og utland. Men, langt viktigere: over 86.000 kroner allerede innsamlet til årets veldedige formål - og vi er bare kommet til den fjerde dagen i mars.

Vi støtter "Løvetannbarn" - eller som det heter på svensk: https://insamling.maskrosbarn.org/fundraisers/owg-march-2022

"Løvetannbarn er et sosialfaglig populærbegrep som brukes om barn og unge som klarer seg gjennom oppveksten på tross av nesten umulige oppvekstforhold med for eksempel rus, vold, omsorgssvikt og seksuelle overgrep"

Tenk hvis alle som har en klokke her på forumet ga 0,01-1% av klokkens verdi...og samtidig bar den samme klokken i 31 dager sammenhengende? Ikke så mye til oppfordring i en stadig skiftende verden.

186c12e5-45df-4391-97ef-3ba0a965c350-jpeg.2003048
 
Redigert:
Jeg feila vel kanskje forrige uke da jeg ikke hadde lyst til å bruke klokke når jeg lå syk, men nå er det i hvert fall over. Jeg er nok ingen OWG , det er det bare å innrømme. Heller en 10WG, sånn ca.

Lykke til videre alle samme.