Grattis med finfin Tudor!
Gratulerer med en flott Black Bay!
Gratulerer med nydelig klokke. Absolutt ingen "lillebror" i mine øyne
Gratulerer så mye med flott Tudor. "Lillebror" fortjener absolutt anerkjennelse også
Gratulerer! Dette er ett av urene jeg håper er innom boksen min i 2014!
Gratulerer! Har prøvd denne på armen hos Bjerke og den er aldeles nydelig! Nyt den
Gratulerer så mye, fin Tudor uten tvil!
Lekker! Gratulerer så mye
Veldig fin Tudor. Gratulerer
Gratulerer med flott Tudor
En klokke jeg lenge har hatt lyst på. Virkelig lyst på.
Gratulerer så mye!
Gratulerer
En flott presentasjon. Av flott klokke.
Gratulerer med en kommende klassiker(tiden vil vise). Flott skrevet! Kjenner meg igjen i noen av betraktningene
Denne er fin! Gratulerer så mye!
Gratulerer med en flott Black Bay!
Gratulerer @fjk
Håper den faller i smart for det er en veldig fin klokke
Gratulerer med flott klokke, og takk for morsomme og godt skrevne betraktninger.
Gratulerer
Gratulerer!
Grattis med BlackBay!
Grattis med en herlig Tudor.
Grattis, strøken klokke. Har hatt lyst å prøve denne på armen!
Gratulerer med flott lillebror
Gratulerer med utsøkt ur!
Gratulerer så mye. Det blir enten denne eller en brukt Sub på meg i år, og dine betraktninger var interessante å lese
Gratulerer med pen Tudor!
Gratulerer med nydelig Tudor. Jeg har også denne, og jeg kjenner ikke på dine aversjoner, snarere tvert i mot. Den trekker veksler på merkets egen historie, og i svært liten grad Rolex, vil jeg si. Med en Black Bay på armen får du ikke spørsmål om det er en ekte/falsk Rolex, noe som (dessverre) uansett svar ville være uforståelig at noen ville gå med, i mine kretser. Jeg kjøpte en 116610LN i mai, men fikk meg ikke til å gå med den. Den ble på det tidspunktet for "in your face". Jeg har kommet på bedre/verre tanker nå, og jeg ser for meg at jeg kommer til å prøve å få tak i en 116610LN i løpet av året. Jeg skylder på TS...
Det jeg liker med BB, er finish, farger, det buede safirglasset og også lærreima, som jeg synes er veldig behagelig og slitesterk. ETA-verket som sitter i, fungerer meget godt, og etter en innkjøringsperiode på 5 - 6 uker, hadde min klokke et ubetydelig avvik.
Jeg er ellers enig at denne passer best på lærreim. Det jeg savner, er dato. Ikke det at jeg synes den burde ha det eller at skiva hadde passet dato, men jeg liker å ha det på klokkene mine.
Min hilser:
De som vil ha et skikkelig inntrykk av hvor flott Black Bay er, bør ta en titt på bildene her. Og i levende live er den enda flottere.
Todda