Utpakking av en moderne klassiker

Gratulerer så mye. Det blir enten denne eller en brukt Sub på meg i år, og dine betraktninger var interessante å lese:)
 
Grattis med finfin Tudor!

Gratulerer med en flott Black Bay!:D

Takk for det, @iveland og @Raymond75!

Gratulerer med nydelig klokke. Absolutt ingen "lillebror" i mine øyne :)

Gratulerer så mye med flott Tudor. "Lillebror" fortjener absolutt anerkjennelse også :)

Takk, @Vidar og @Dr. Fiddy! Lillebror og lillebror. Havner fort litt i skyggen av Rolex, men jeg er på mange måter enig. Den er på sin måte helt unik!
 
Redigert av en moderator:
Gratulerer med flott Tudor:)

Takk for det! :)

En klokke jeg lenge har hatt lyst på. Virkelig lyst på.

Gratulerer så mye!

Takk for det! Anbefales på det sterkeste, @Minuteman. Mitt stalltips er versjonen med lærrem. Lærremmen er kanskje ikke av den beste kvalitet man har sett, men den er behagelig på armen og ser ganske stilig ut. Personlig synes jeg lenken blir litt "to must" Rolex-følelse.
 
Redigert av en moderator:
Denne er fin! Gratulerer så mye!:)

Takk for det! :)

Gratulerer med en flott Black Bay!:)

Takk for det - den er nydelig :) Anbefales!

Gratulerer @fjk
Håper den faller i smart for det er en veldig fin klokke:)

Takk, det gjør den absolutt så langt! Vanskelig å beskrive, men det er noe spesielt med den.

Gratulerer med flott klokke, og takk for morsomme og godt skrevne betraktninger.

Selv takk! Kjekt å høre at betraktningene også falt i smak :)
 
Redigert av en moderator:
Grattis, strøken klokke. Har hatt lyst å prøve denne på armen!

Takk! Den anbefales absolutt å prøves, @ocean2! Håper du blir like trollbundet som meg :)

Gratulerer med flott lillebror :)

Takk for det - "lillebror" hilser ;)

Gratulerer med utsøkt ur! :)

Takk! :)

Gratulerer så mye. Det blir enten denne eller en brukt Sub på meg i år, og dine betraktninger var interessante å lese:)

Takk for det! Kjekt å høre at betraktningene falt i smak. Anbfaler på det sterkeste å prøve denne på armen, men når alt kommer til alt; for meg hadde valget vært enkelt - det ikoniske ved en sub trumfer :)

Gratulerer med pen Tudor!

Tusen takk! :)
 
Redigert av en moderator:
Gratulerer med nydelig Tudor. Jeg har også denne, og jeg kjenner ikke på dine aversjoner, snarere tvert i mot. Den trekker veksler på merkets egen historie, og i svært liten grad Rolex, vil jeg si. Med en Black Bay på armen får du ikke spørsmål om det er en ekte/falsk Rolex, noe som (dessverre) uansett svar ville være uforståelig at noen ville gå med, i mine kretser. Jeg kjøpte en 116610LN i mai, men fikk meg ikke til å gå med den. Den ble på det tidspunktet for "in your face". Jeg har kommet på bedre/verre tanker nå, og jeg ser for meg at jeg kommer til å prøve å få tak i en 116610LN i løpet av året. Jeg skylder på TS...

Det jeg liker med BB, er finish, farger, det buede safirglasset og også lærreima, som jeg synes er veldig behagelig og slitesterk. ETA-verket som sitter i, fungerer meget godt, og etter en innkjøringsperiode på 5 - 6 uker, hadde min klokke et ubetydelig avvik.

Jeg er ellers enig at denne passer best på lærreim. Det jeg savner, er dato. Ikke det at jeg synes den burde ha det eller at skiva hadde passet dato, men jeg liker å ha det på klokkene mine.

Min hilser:
2013-08-26190716_zpsf8467d81.png


De som vil ha et skikkelig inntrykk av hvor flott Black Bay er, bør ta en titt på bildene her. Og i levende live er den enda flottere.

Todda
 
Redigert:
Gratulerer med nydelig Tudor. Jeg har også denne, og jeg kjenner ikke på dine aversjoner, snarere tvert i mot. Den trekker veksler på merkets egen historie, og i svært liten grad Rolex, vil jeg si. Med en Black Bay på armen får du ikke spørsmål om det er en ekte/falsk Rolex, noe som (dessverre) uansett svar ville være uforståelig at noen ville gå med, i mine kretser. Jeg kjøpte en 116610LN i mai, men fikk meg ikke til å gå med den. Den ble på det tidspunktet for "in your face". Jeg har kommet på bedre/verre tanker nå, og jeg ser for meg at jeg kommer til å prøve å få tak i en 116610LN i løpet av året. Jeg skylder på TS...

Det jeg liker med BB, er finish, farger, det buede safirglasset og også lærreima, som jeg synes er veldig behagelig og slitesterk. ETA-verket som sitter i, fungerer meget godt, og etter en innkjøringsperiode på 5 - 6 uker, hadde min klokke et ubetydelig avvik.

Jeg er ellers enig at denne passer best på lærreim. Det jeg savner, er dato. Ikke det at jeg synes den burde ha det eller at skiva hadde passet dato, men jeg liker å ha det på klokkene mine.

Min hilser:
2013-08-26190716_zpsf8467d81.png


De som vil ha et skikkelig inntrykk av hvor flott Black Bay er, bør ta en titt på bildene her. Og i levende live er den enda flottere.

Todda

Tusen takk for det, og takk for at du deler egne betraktninger :)

Ikke misforstå - jeg er superhappy med denne. Den har nok sikret seg permanent plass i boksen. Jeg tror kanskje mine assosiasjoner mot Rolex bærer preg av at jeg ikke har erfaring med Tudor fra tidligere. Likevel er det noe unikt og spesielt med Black Bayen som samtidig drar meg i "stikk motsatt" retning. Vanskelig å forklare, men samtidig noe av det som gjør denne så artig!

Deler din oppfatning av at denne definitivt tar seg bedre ut "live" enn på bilder. Det du beskriver med finish, farger og glass er ikke annet enn fantastisk, spesielt i dagslys. Fargen på viserne føler jeg gjør samspillet komplett!

Forøvrig må jeg si jeg kan ikke annet enn å anbefale 11610ln på det sterkeste! Lykke til videre med galskapen ;)