Utpakking av hellig gral 1.0

Medlem
11. jan. 2010
Sted
Stavanger
Begynner litt tidlig, med en etter hvert fyldig reiserute. Estimert levering onsdag 21.:

Nov 19, 2012 17:40 In transit SKEDSMOKORSET NO Tendered to authorized agent for final delivery
Nov 19, 2012 12:47 International shipment release - Import SKEDSMOKORSET NO
Nov 19, 2012 12:29 Clearance delay - Import SKEDSMOKORSET NO Goods are subject to regulatory review.
Nov 18, 2012 21:31 In transit SKEDSMOKORSET NO Package available for clearance
Nov 17, 2012 02:33 Departed FedEx location PARIS FR
Nov 17, 2012 00:53 In transit PARIS FR
Nov 16, 2012 19:57 Departed FedEx location PARIS FR
Nov 16, 2012 17:52 Arrived at FedEx location PARIS FR
Nov 16, 2012 17:52 In transit PARIS FR
Nov 16, 2012 01:34 At local FedEx facility PARIS FR
Nov 15, 2012 23:32 Arrived at FedEx location PARIS FR
Nov 15, 2012 21:14 In transit STOCKHOLM-ARLANDA SE
Nov 15, 2012 17:57 Left FedEx origin facility STOCKHOLM-ARLANDA SE
Nov 15, 2012 15:55 Picked up STOCKHOLM-ARLANDA SE
Nov 15, 2012 07:57 Shipment information sent to FedEx

Jeg vet jo hva som gått ut, hva som glapp og hvis det som er på vei har samme kaliber så lover denne musa godt!

Du er inne på noe Adam ;)
Det jeg kan si med sikkerhet er at det er et ur som svært mange har meninger om....

Gleder meg på dine vegne! Bra den kom nå, virker jo nærmest som liv og samliv har stått på prøve!

Gleder meg på dine vegne! Bra den kom nå, virker jo nærmest som liv og samliv har stått på prøve!

Du har rett Entropy...jeg er en prøvet mann i disse tider.... Tror dog mange kan kjenne seg igjen i hvordan det er å vente på noe en lenge har ønsket seg :)

Den er kul, har eid en slik tidligere! Ikke mange G-Shocks der ute med visere. Full on atomsync på den også :cool:

Jeg har et hat/elsk forholdt til den. Trekker den frem i ny og ne, og av absolutt alle ur jeg har eid, er det denne som gir mest korrekt tid. Men den går på sommertid, og ikke pokker om jeg klarer å stille den, men den går på sekundet en time for fort :D

Vent med popcornet- det der var en gammel ventepølse som jeg hadde tenkt å forære min sønn, men han vil ikke ha den...Uhørt! Han gidder ikke en gang å gå med armbåndsur, og påstår at iPhone gir ham mer korrekt tid. Han ligger meeeget tynt an når jeg skal skrive mitt testamente!

Vent med popcornet- det der var en gammel ventepølse som jeg hadde tenkt å forære min sønn, men han vil ikke ha den...Uhørt! Han gidder ikke en gang å gå med armbåndsur, og påstår at iPhone gir ham mer korrekt tid. Han ligger meeeget tynt an når jeg skal skrive mitt testamente!

Om du ikke har gjort det allerede (noe jeg tipper du har), så er det kanskje på tide å ta "the talk", hvor du forklarer at armbåndsur handler om mer enn bare det å fortelle tid, men om følelser etc etc. Ikke glem delen hvor du, med bekymret blikk, nevner at hver gang han bruker mobilen for å lese tiden synker IQen med 1. Gjerne suppler med beethoven s5 i bakgrunnen.

Redigert:
Om du ikke har gjort det allerede (noe jeg tipper du har), så er det kanskje på tide å ta "the talk", hvor du forklarer at armbåndsur handler om mer enn bare det å fortelle tid, men om følelser etc etc. Ikke glem delen hvor du, med bekymret blikk, nevner at hver gang en bruker mobilen for å lese tiden synker IQen med 1. Gjerne suppler med beethoven s5 i bakgrunnen.

Hihihi! Her skal intet stå uprøvd! Bytter ut Beethoven med Orff- blir litt mer smell i argumentene da tror jeg ;)

Om han er gammel nok; forklar at armbåndsur = stil og stil = damer. Damer = gøy.

Burde dekke det meste på den alderen.

Om han er gammel nok; forklar at armbåndsur = stil og stil = damer. Damer = gøy.

Burde dekke det meste på den alderen.

Absolutt en god metode det også.

Patek-Philippe-Nautilus-Landing.jpg

=

Bar-Refaeli-SI-2008-17.jpg

Redigert: