Utpakking av hellig gral 1.0

Gratulerer med tøff Hulk:)

Gleder meg til ny unboxing.

Gratulerer så mye. Hulken er virkelig flott. Prøvde den selv for et års tid siden, måtte finne fram det jeg skrev om den den gang.

Jeg ville egentlig prøve LN, men den hadde de ikke. Fikk istedenfor prøvd LV. Veldig positivt overrasket. Har tidligere kun sett LV på bilder, og synes den nesten ser litt glorete/"bling" ut, men IRL var den veldig fin. Spesielt er skiven utrolig lekker, og skifter farge alt ettersom hvordan lyset treffer. Jeg synes den er litt liten, og det hadde ikke gjort noe om den var 42mm istedenfor 40mm, men fortsatt er denne definitivt en av de heteste kandidatene. Kanskje til og med i grønn, noe jeg IKKE hadde trodd før jeg fikk prøvd den. Veldig flott og behagelig lenke.

Heldiggris. ;)

Jeg er veldig enig med deg runes. Min skepsis var også veldig stor, og planen var LN. Har en PO fra før med oransje bezel og tall på skiva, og hadde ingen planer om å "overgå" den fargemessig. Har også hatt andre fargeklatter fra Omega og IWC, og var egentlig mett på fargesterke skiver og visere... Men jeg satte meg ned og googlet bilder av LV i rent tidsfordriv, og ble fullstendig solgt! Da det ble pakket ut en LV her på sonen for en tid siden, var jeg brennsikker på at det var LV som snakket til meg. Den er spesiell, og det passer meg bra. Nå skal det sies at planen om en LN eller 11610 blir fremskjøvet, mye på grunn av Hulken. LV går ikke til hva som helst antrekksmessig (ingen sub imo) på grunn av fargen.

Det du sier om komfort, er jeg derimot ikke helt enig i, men det er min subjektive opplevelse, og grunnet i min reumatisme (deformerte håndledd). For meg er det svært viktig å poengtere dette!
Har en egen tråd om det, og den har vært fruktbar. Jeg har truffet tiltak som gjør at jeg kan bære Hulken uten å bli "bitt" :)

Bilder kommer...

Redigert:
Gratulerer med Hulken, Det var noen flotte bilder du hadde tatt:)

Min hilser.
DSC_0160.jpg