Fet Rolex! Passelig bling også ;)
J jayeff Guest 29. des. 2011 #22 Ivar skrev: Gratulerer med lekker R.. @Jayeff; Neida, denne kjøper jeg billig rett etter jul Klikk for å utvide... boenna_69 skrev: Grattis med flott klokke Oliver! Jeg sitter klar foran PC'en når denne skal flippes! Klikk for å utvide... Løp og kjøp!
Ivar skrev: Gratulerer med lekker R.. @Jayeff; Neida, denne kjøper jeg billig rett etter jul Klikk for å utvide... boenna_69 skrev: Grattis med flott klokke Oliver! Jeg sitter klar foran PC'en når denne skal flippes! Klikk for å utvide... Løp og kjøp!
Salvesen Medlem 1. des. 2010 Innlegg 2.160 Sted Haugesund 29. des. 2011 #24 Mathfjeld skrev: Zzzz Klikk for å utvide... ?
J jayeff Guest 29. des. 2011 #25 Ol.salvesen skrev: ? Klikk for å utvide... Jeg tror Mathfjeld leser på TS i søvne
rousp Medlem 8. mars 2010 Innlegg 3.475 Sted Over fjorden 29. des. 2011 #27 Og sett tilstanden du var i så skal vi vel si oss fornøyd med at du klarte å stave deg korrekt gjennom hele posten.
Og sett tilstanden du var i så skal vi vel si oss fornøyd med at du klarte å stave deg korrekt gjennom hele posten.
G Guest571 Guest 29. des. 2011 #28 Hehe, nå skriver jeg heldigvis så dårlig alltid, så det kan dessverre ikke bli så mye verre på fylla.
Hehe, nå skriver jeg heldigvis så dårlig alltid, så det kan dessverre ikke bli så mye verre på fylla.
Greg Støttemedlem Medlem 21. feb. 2008 Innlegg 5.036 Sted Bærum 1. jan. 2012 #29 Selv om denne skal flippes så misunner jeg deg julaften med den på armen, nå har du i hvert fall hatt den Grattis. Den er virkelig lekker. Med dagens prusbump bør noen slå til raskt. Rykker i lommeboken her i hvert fall...
Selv om denne skal flippes så misunner jeg deg julaften med den på armen, nå har du i hvert fall hatt den Grattis. Den er virkelig lekker. Med dagens prusbump bør noen slå til raskt. Rykker i lommeboken her i hvert fall...