Utpakking av min første diver [billig japanmodell]

permagnar

Støttemedlem
Medlem
15. aug. 2011
Innlegg
303
Sted
Moss Angeles
Hepp,
Sikkert ikke så spennende for dere med store samlinger, men min første Seiko-diver ankom i dag. En SNZF17J1 som jeg tenkte å ha til daglig bruk.

Etter superkjapp ekspedering fra TS-webshop'en hadde jeg nytt tool og en ny rem liggende klar til den. Det var også førstegangs rem-bytte for min del, men det var jo like enkelt som å knyte skolissen ;)

Her er noen mobilbilder:

Photo290811102617.jpg


Photo290811102836HDR.jpg


Photo290811102928HDR.jpg


Photo290811103545HDR.jpg


Photo290811104126HDR.jpg


Photo290811104425.jpg


Håper neste unboxing blir et par hakk mer spennende ;)
 
Hepp,
Sikkert ikke så spennende for dere med store samlinger, men min første Seiko-diver ankom i dag. En SNZF17J1 som jeg tenkte å ha til daglig bruk.

...

Kødder du? Unboxing er alltid spennende, uansett :)

Velkommen til forumet, og gratulerer med flott klokke!
 
Kjempestilig wristshot. gratulerer med ny klokke. Ville blitt stille på sonen hvis man måtte hatt klokkebudsjettet til Moore eller Jayeff for å unboxe. Synes det er kult med unboxing av klokke som jeg faktisk har råd til også jeg så takk for at du deler. :D
 
Gratulerer ! Hatt denne i over 1 år nå og er veldig førnøyd. Disse modellene kan gå i flere ti år uten service. Du kommer til å ha masse glede :)
 
:) Den gjorde seg med natostrap, ja! Ble jo både lettere og penere å se på. Jeg lurer på hva og når neste dukker opp ;)
 
Prøvde den modellen i går faktisk...

Dette er et veldig stilig ur med mye "ur for penga" som absolutt settes pris på her på sonen, er ikke bare mye "penger for ur" som gjelder her :)

Gratulerer med en ny klokke