Utpakking av ny chrono

Gratulerer så mye! Helt riktig valg av hvit Daytona, uten tvil en tøffere skive enn siste modell. Børstede lugs er også en fin detalj. Enjoy :D

Jeg må si meg enig, den er unektelig helt nydelig og et ikon som passer in i enhver seriøs samling!!

Gratulerer! Jeg hadde ikke de store vibbene for Daytona, men etter et par ganger på armen var jeg (klokka) solgt. Akkurat det med polerte midtledd liker jeg veldig godt og en av grunnene til kjøpet, spesielt pent på de med hvit skive.
Gi det litt tid, du må ikke matte de ned..tror jeg :)

Min "nesten samme" hilser for sammenlignings skyld :)
gu7yvamu.jpg

Oj, du skuffer ikke, i hvert fall... Den var bare nydelig... Har vært på kjøpern mang en gang, men trukket meg før jeg har fått realisert det... En dag...

Gratulerer :)

Takk for alle hilsener!

Gratulerer med nydelig klokke. Som andre også har sagt er det veldig interessant og lærerikt å lese dine betraktninger rundt kjøpene.

Synes klokken var spesielt vakker på NATO, den kombinasjonen understreker det enkle og ujålete i bezelen, samtidig som det signaliserer en viss "gi faen-holdning" . Med skinnreimen ble alt sammen itt mer bourgeois. :p;)

Enig. Den sitter like bra på nato som en speedy selv om den er svært annerledes. Skal jeg ha skinn på denne tror jeg det må bli noe enkelt elller litt røft. En flat cordovan f.eks.

Dødslekker Tore! Gratulerer så mye :D

Kanskje denne er noe for deg?

Vintage Rolex Market: FS: Full Matt 78390 Bracelet for Zenith 16520 Daytona (used)

Takk for tips! Men som lobergen er inne på blir det sikkert vanskelig og/eller dyrt å finne endeledd med åpning under.

Gratulerer! Jeg hadde ikke de store vibbene for Daytona, men etter et par ganger på armen var jeg (klokka) solgt. Akkurat det med polerte midtledd liker jeg veldig godt og en av grunnene til kjøpet, spesielt pent på de med hvit skive.
Gi det litt tid, du må ikke matte de ned..tror jeg :)

Min "nesten samme" hilser for sammenlignings skyld :)
gu7yvamu.jpg

Pent! Det er denne modellen jeg har sett mest på (ubevisst) gjennom prossesen med å like denne klokken. Så en slik på en casual ungdom i hvit t-skjorte i Oslo i sommer, han så bare så kul ut med hvit Daytona. Jeg ser ikke bort fra at jeg kan venne meg til polerte midtledd. Gjør i alle fall ikke noe med saken på leeenge :) Her er min på grå nato i dag:
TBE_2787.jpg

Aj, karmaba! Gratulerer så mye. Hvilket år er denne?

A-serie, så sannsynligvis 99.