Utpakking av spontankjøp

OsloLosen

Støttemedlem
Medlem
12. jan. 2011
Sted
Oslo
Er på en liten langhelg i Stavanger og besøker familie.
I den anledning var jeg en tur innom en lokal klokkepusher i byen.
Der ble det kjøp av et etterlengtet hjem til en av mine kjære.
Her er det ingen luremus tendenser så her kommer bildene.

Takk for titten.
Beklager dårlig bilde kvalitet, men hadde bare iPhone for hånden.

Du hører så vidt at det er noe lyd når du legger øret inntil med lokket oppe. Med lokket igjen er det nesten umulig å høre noe som helst.

Gratulerer! Rapport leverer meget god kvalitet og bråker minimalt etter mine erfaringer. Men man bør forvente litt også etter prisnivået på det merket ;)

Flott boks det der :)

Hvordan opplevde du servicen hos Askeland?

Takk for det. Er strålende fornøyd med den.
Servicen var helt grei.
Var i utgangspunktet på jakt etter en Rolex winder, men den ville de ikke selge til meg på grunn av en reklamasjon de hadde hatt på en de hadde solgt.
Det er jo forsåvidt en ærlig sak syns jeg.
Fikk også en litt bedre pris ved litt argumentering.
Jeg var alene i butikken når jeg var der så jeg fikk god hjelp av to hyggelige damer.
Men jeg må vel si at jeg syns det er hyggeligere å komme til Knut hvis jeg skal se på klokker.;)
Var det noe spesielt du tenkte på?

Takk for det. Er strålende fornøyd med den.
Servicen var helt grei.
Var i utgangspunktet på jakt etter en Rolex winder, men den ville de ikke selge til meg på grunn av en reklamasjon de hadde hatt på en de hadde solgt.
Det er jo forsåvidt en ærlig sak syns jeg.
Fikk også en litt bedre pris ved litt argumentering.
Jeg var alene i butikken når jeg var der så jeg fikk god hjelp av to hyggelige damer.
Men jeg må vel si at jeg syns det er hyggeligere å komme til Knut hvis jeg skal se på klokker.;)
Var det noe spesielt du tenkte på?

Du kan få kjøpe en Rolex-winder av meg :) Send PM om du er interessert.

Vi er flere i Stavanger-området som ikke bruker Askeland lengre, pga. lavt servicenivå. Dersom jeg kommer inn og bare vil kikke, er de ikke så fryktelig interesserte i å betjene meg. Da er det tydeligvis viktigere å polere disken, eller rydde bak kassen. Men, dersom jeg vil handle, så svermer de rundt meg som møll rundt en lampe.

Jeg drar heller til Haugesund :)

Du kan få kjøpe en Rolex-winder av meg :) Send PM om du er interessert.

Vi er flere i Stavanger-området som ikke bruker Askeland lengre, pga. lavt servicenivå. Dersom jeg kommer inn og bare vil kikke, er de ikke så fryktelig interesserte i å betjene meg. Da er det tydeligvis viktigere å polere disken, eller rydde bak kassen. Men, dersom jeg vil handle, så svermer de rundt meg som møll rundt en lampe.

Jeg drar heller til Haugesund :)

Pm er sendt.
Jeg handlet også i Haugesund når jeg skulle ha Rolex.
Det er alltid hyggelig å komme dit, og han drar jo frem alt du vil se.
Jeg bor jo som du ser i Oslo så det sier jo litt.