Utpakking av tidssonens hatobjekt nr. 1!

Medlem
28. april 2009
Etter å ha lest denne tråden: http://www.tidssonen.no/forum/showthread.php?8342-Nei-det-kan-jeg-ikke-like ble jeg litt i tvil om jeg ville unboxe denne her inne, men heldigvis for dere slipper dere å gå bære den, so here it goes:

Ytterboks:
2011-10-17174841.jpg

Innerboks:
2011-10-17174857.jpg

Og inne i reiseetuiet finner jeg ikke bare en Breitling, men en Breitling i 18 k & stål, stor og oppblinget kasse og med avkuttede arabiske tall. Nærmere bestemt en TT Chronomat Evolution. Hvordan skal det gå med tidssonernes øyne? :D

2011-10-17174947.jpg

2011-10-17174959.jpg

Avslutter med et par wristshots:

2011-10-17174637.jpg

2011-10-17175708.jpg

Klokken er mye flottere IRL enn jeg klarte å få frem med mobilkameraet og jeg er meget godt fornøyd sålangt.
Takk for oppmerksomheten.;)

Smaken er som baken, og hovedpoenget med denne hobbyen er at du selv skal være fornøyd!

Jeg gratulerer deg masse med ny klokke, og takker for at du vil dele med oss.

Grattis! Tror du ikke skal ta det i den tråden så tungt:p Vi har heldigvis ikke samme smak her alle sammen. Liker den godt!

Takker, takker.

Etter mye flipping ender jeg alltid tilbake til Breitling. Tror ikke jeg egner meg særlig godt som dørvakt, så er nok bare litt harry i klokkepreferansene. :)

Gratulerer! Aldri vær opptatt av hva andre syns, det er din arm tross alt! Breitling er ikke min personlige favoritt, men jeg skjønner godt at mange liker dem. De er digre og tøffe med masse metall. Jeg lliker lenkene deres også.

Grattis med ny klokke, Rovers!

Tøft valg, og det viktige er - som alltid - at du selv er happy med uret du bærer.
Og det ville vært irriterende plagsomt om vi skulle gå i flokk her ute og være mainstream alle og enhver. ;)

Har alltid likt Breitling. Og denne er intet unntak. Bær den med stolthet. Og post masse bilder i dagens tråden :D

Gratulerer så mye.

Den vurderte jeg lenge før jeg kom på sonen, rett og slett fordi jeg likte designet.. Den er drita tøff! Spørs om det blir en en gang i fremtiden, men nå er det andre i kikkerten!

Den var rett og slett ganske tøff, den der.
Av en eller annen merkelig grunn virker det som om gullet "strammer" opp formen litt og det er ingen tvil om annet enn at den kommer til å synes godt på armen.

Gratulerer så mye!