Utpakking en tidlig morgen.

G

Guest571

Guest
Bring/posten var så snille å levere pakke på døren min i dag.

Fin størrelse på esken, masse teip.
46e5baa6.jpg

Hva kan dette være da? Kanskje en Folex???
ba90c429.jpg

7722e0c7.jpg

Wow, det er en ROLEX.
a7d62b98.jpg

Masse papir ekser og kluter, boooring

01001c2c.jpg

OMG. It`s the hulk.

014b2af4.jpg

Obligatorisk ws:
c19f8cc0.jpg

Ettersom lenken var superstor kjører jeg på TS nato frem til Bjerke åpner.

Så langt er jeg veldig fornøyd. :) Klokken ble levert av Jørgensen i Tromsø, rask levering og god pris:)

Takk for handelen!

Gratulerer så mye! :D Nurk-møte om et par uker, håper du tar den med dit!

Gratulerer Mathfjeld! :) Nydelig klokke! Sikkert en grei start på dagen det der! Takk for at du deler.

Gratulerer, Hulken er bare rålekker! Må få meg en slik eller en Kermit en dag. Men hvilken..

Takk for det folkens. Var en veldig fin start på dagen, posten ringte meg tom. og sa de var på vei, så jeg stod klar i døren :) Klokken sitter atm. på TS-Nato, litt mye farger, men klarte rett og slett ikke la klokken ligge.

@Anders: Både jeg og klokker regner med å dukke opp på neste NURK.

Som flere vet vurderte jeg jo lenge en gullrolex, men finansen holdt ikke til en klokke av en årgang jeg var komfortabel med.

Næmmen.

Griserått. Denne har jeg jo vurdert tidligere, så lyver ikke når jeg sier at den er tøff. Gratulerer.

Grattis, Mathfjeld!

Dette var saker ja, og tenker det blir svært så mye god Rolex-glede med denne!
Nyt den - lenge!
:cool:

Hei og hopp din fjell sopp......

Grattis med meget pen klokke.......er ikke den store Rolex tilhengeren pr. dato,men skulle det bli en, er det denne.
Fikk selv en express pakke i dag,så jeg kommer med en unboxing etter hvert....;)

Mvh
Timebandit

Gratulerer med meget flott ur! Elsker fargen og den nyeste kassen.

Tips: Rolex lenker kan svært eneklt justeres med hjelp av miniskujern som fåes kjøpt på eksempelvis Clas Ohlson eller Biltema.

Gratulerer med meget flott ur! Elsker fargen og den nyeste kassen.

Tips: Rolex lenker kan svært eneklt justeres med hjelp av miniskujern som fåes kjøpt på eksempelvis Clas Ohlson eller Biltema.

Takk, tok en svipptur innom Bjerke som gjorde jobben på 1-2-3. Meget fornøyd med lenken. Super klokke! :)

Whats next?

Grattis!
Har fått skikkelig sansen for den der, selv om den grønne skiven måtte "vokse" litt på meg... Tror jeg må ha en slik:p