Utpakking en tidlig morgen.

Takk takk alle sammen. Klokken er nå på armen for andre dag på rad og alt føles riktig. Absolutt en super klokke. Følelsen av å pakke ut en ny klokke er fantastisk, dessverre hadde jeg litt dårlig tid i går, så nå skal jeg sette meg ned å titte i brosjyrene og pelle litt på esken.

Prøvde å ta et bilde som viser grønnfargen,

CIMG1379.jpg

Gratulerer med ny og flott klokke. Ta den med på søndag så skal jeg fly den inn for deg.

Jeg tok ikke helt den med matchende sko og klokke. Har det noe med fargen å gjøre. så er jeg fargeblind og kan ikke se det.

Edit: LV-sko og LV-rolex, det var sikkert det du mente.

Jeg skal nok ta den med på søndag, tar med GMT´n også, nærmeste jeg kommer en pilotklokke. Var dobbel LV jeg mente ja. Fargeblind ja, det forklarer nok hvorfor du liker LLD så godt, du vet jo ikke at den kun kommer med rosa skive.

Det meste er allerede sagt / skrevet,- men likevel; gratulerer med en skikkelig kul sak! :D

Takk takk, jeg er meget godt fornøyd. Etter å ha syklet i regnet i dag viser det seg at den tåler regn også. Bonus.

Den føles overraskende stor ut på hånden, men det liker jeg! Du får ta turen til NURK neste gang så får du klådd litt.

Føyer meg glatt inn i rekken av gratulanter.
Kjempeklokke!:D
En slik må bare inn i samlingen en eller annen gang.

Kult at flere og flere går for LV. Hadde ikke ballene selv, men synes uansett den er lekker!

Gratulere så mye med ny klokke :)

Veldi sprekt av deg, og lurt, synes jeg, med tanke på hva du har i samlingen å gå for den grønnne. En svart sub i tillegg til GMT og No date hadde bare blitt majones på smør spør du meg :D

Knalltøff, Mathfjeld. En klokke som ikke er dusinvare der ute, det er sikkert.
Skulle jeg spotte en kar i 20-åra i Oslo med en slik klokke, skulle jeg umiddelbart ropt "Matfjeld!"

Grattis!!

Gratulerer med flunkende ny Rolex!

Grønnfargen på denne er ytterst stilig, og skiller seg ut.
En av de mer vellykkede Rolex-konstruksjoner i senere tid IMHO. :)

BT

Takk, jeg er meget godt fornøyd. Grønnfargen er helt unik, den er ikke i nærheten av like kul på bilder som irl.

Dette vinner mye. Godt valg :)

Takk, valget ble som de som har fulgt med på div tråder tatt meget fort. Var jo på utkikk etter en i gull, men jeg tror nok dette er en keeper. Gikk rett inn i samlingen som et friskt pust.

Knalltøff, Mathfjeld. En klokke som ikke er dusinvare der ute, det er sikkert.
Skulle jeg spotte en kar i 20-åra i Oslo med en slik klokke, skulle jeg umiddelbart ropt "Matfjeld!"

Grattis!!

Takk så mye, du får bare rope ut, oddsen er meget stor for at det er meg :)

Ahhh.. Denne er bare helt rå. Selv om jeg er en svoren fan av svart vokser grønnfargen mer og mer på meg :) Gratulerer så mye!