Utpakking på kontoret

Grattis!! Plexi ER sexy. Apropos 7016, den besto trykktest etter en tur til klokkedoktoren.

Takk karer, you make me :oops: ;)

Ja, jeg føler jeg traff spikeren (-stålet :D ) på hodet denne gangen! Et prima eksemplar med "perfekt" patina IMHO. Can`t take my eyes of it. Endelig fikk Sub-c hvile litt i boksen (som for øvrig hadde 8 sek avvik etter minst 14 dagers gange...:eek: )

Gratulerer med plexi!
Her kommer det inn både Sub-c og spikerstål i løpet av noen få uker, får håpe du holder intensiteten til sommeren i hvertfall;)

Tudor sub er digg, grattis. Kjøpt i Hong Kong? La merke til kinesisk skrift og EMS fraktpapir :)

Tudor sub er digg, grattis. Kjøpt i Hong Kong? La merke til kinesisk skrift og EMS fraktpapir :)

Korrekt. Kjøpt flere Tudor fra denne selgeren. Good guy, men man må gjøre hjemmeleksen sin og finstudere bildene; annonseteksten er ikke alltid alene dekkende ;)

Hehe, jeg føler jeg faller til ro nå, er fornøyd med boksens status :cool:

Ja du Mikke, du Mikke, du klarte altså ikke å holde deg :D

Gratulerer med flott klokke!

Hehe, you got me :oops::cool:
De tre siste urene er favorittbiter (ref kjersem) og skal få bli med meg leeenge :) Fra før hadde jeg Speedy Pro som neppe havner på transferlisten med det første.

At du på din side har klart å være på sonen uten å falle på Sub-kjøret fatter jeg bare ikke, Minute, hva er du laget av :confused::confused: :D

I henhold til min nye strengt rasjonelle og tabellariske tilnærming til klokkesamlingen er det akkurat en slik jeg behøver........ pluss er par små greier til:D

Suveren look , slitan :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Gratulerer! Lekker "tophat"!
Jeg kjenner jeg jeg ønsker meg en Tudor Sub....:cool:

Gratulerer med et vakkert tilbakefall :) Plexi er sexy og matt er flott (det siste rimer om det uttales på bred Fyllingendialekt)

Hehe, jeg føler jeg faller til ro nå, er fornøyd med boksens status :cool:

Den setningen kommer du til å bite i deg lenge før snøen går i Bergen ;)

Gratulerer med et vakkert tilbakefall :) Plexi er sexy og matt er flott (det siste rimer om det uttales på bred Fyllingendialekt)

Den setningen kommer du til å bite i deg lenge før snøen går i Bergen ;)

Tusen takk! Visste ikke at du behersket målet til en viss håndballkepper, som for evig har utskjemt min dialekt ;)

Hehe, utsagn om å "falle til ro" er vel strengt tatt mer som en formaning til meg selv enn noe annet :D