Panerai er et merke jeg har vurdert i perioder i en del år. Men interessen skjøt virkelig fart da sønnen min kjøpte seg en 372 tidligere i år. Jeg begynte å lese litt om den spennende historien til Panerai, samtidig som jeg satt meg inn i de ulike modellene som er laget. Jeg bestemte meg for å lete etter en modell som er tettest mulig opp til det originale med masse Panerai DNA. Etter å ha prøvd 372 og 424 fant jeg ut at 47 mm var den størrelsen som passet meg best. Så da det dukket opp en 720 til salg var jeg ikke i tvil, det var denne jeg skulle ha. Utpakkingen fant sted for noen dager siden, men legger allikevel ut noen bilder.
Boksen klokken kommer i er gigantisk.
Den ytterste esken er tatt av og inni ligger den flotte karakteristiske Panerai boksen.
Klokken er god tildekket av et tykt stykke stoff.
Klokken kommer til syne og ligger pent stroppet på et flott brett. Ingenting å si på innpakkingen her.
Legg merke til den lille nøkkelen som følger med til boksen. Ingen tilfeldigheter her.
Klokken på det løse brettet.
Et flott sertifikat med nummerering av klokken følger med.
En flott bok (på italiensk) om historien til kampsvømmerne følger med.
Boksen inneholder selvfølgelig annet obligatorisk tilbehør.
Så endelig klokka på armen.
Helt til slutt legger jeg til noen bilder som er tatt de få dagene jeg har hatt klokka.
Jeg er ekstremt godt fornøyd med denne klokka. Den har alt en Panerai skal ha etter min mening. Tror jaggu dette blir en keeper.
Boksen klokken kommer i er gigantisk.
Den ytterste esken er tatt av og inni ligger den flotte karakteristiske Panerai boksen.
Klokken er god tildekket av et tykt stykke stoff.
Klokken kommer til syne og ligger pent stroppet på et flott brett. Ingenting å si på innpakkingen her.
Legg merke til den lille nøkkelen som følger med til boksen. Ingen tilfeldigheter her.
Klokken på det løse brettet.
Et flott sertifikat med nummerering av klokken følger med.
En flott bok (på italiensk) om historien til kampsvømmerne følger med.
Boksen inneholder selvfølgelig annet obligatorisk tilbehør.
Så endelig klokka på armen.
Helt til slutt legger jeg til noen bilder som er tatt de få dagene jeg har hatt klokka.
Jeg er ekstremt godt fornøyd med denne klokka. Den har alt en Panerai skal ha etter min mening. Tror jaggu dette blir en keeper.