Utpakking & post# 3000

Gratulerer! Meget pent. Både brun og svart gator/croc blir nok lekkert på denne.

(Tore, jeg tror ikke jeg finner verktøyet. Forvent meg på døren senere i dag ;) )

Gleder meg til å prøve den. Stikk gjerne innom i dag. Skal trene og forskjellig, men sender deg en mld senere når jeg vet. Har jo en godbit på vei inn selv, men den er fremdels på terminalen i Bergen sidn kl 10 i går formiddag. Er det så vanskelig å få den ut på bilen? Jeg blir sprø!

Edit: Sneglene er i mål, juhu!!! Tror du må komme innom i dag :D

Grattis! Den er rå!

På en diskret måte. Får se hvordan den blir når jeg begynner å rulle opp skjortene igjen. ;)

Grattis! Fet klokke :)

Takk!

Gratulerer! Meget pent. Både brun og svart gator/croc blir nok lekkert på denne.

Gleder meg til å prøve den. Stikk gjerne innom i dag. Skal trene og forskjellig, men sender deg en mld senere når jeg vet. Har jo en godbit på vei inn selv, men den er fremdels på terminalen i Bergen sidn kl 10 i går formiddag. Er det så vanskelig å få den ut på bilen? Jeg blir sprø!

Edit: Sneglene er i mål, juhu!!! Tror du må komme innom i dag :D

Fant verktøyet nå. Så står på sort skinn. Ser bra ut. Planen var hele veien at din skulle komme før jeg stakk snuten innom. :D
Jeg har bil først litt senere på kvelden. Send en sms når du ser hvordan dagen blir du!

Gratulerer med et fantastisk flott ur!:)

Tusen takk!

Gratulerer med ein flott Rolex og trippel WIS status :D
Me her inne i Hardanger er godt vant til pratesjuke bergensere. Så eg reknar med du når 4000 innlegg før eg sjølv når 200 ;)

Ellers synes eg Geilo gtg høyres spennende ut.

Gratulerer. En av mange klokker som har fått meg til å trykke på send pm om dagen. Og gratulerer med 3000.

Gratulerer med en virkelig elegant - og sporty - Rolex!
Den tenker jeg blir satt stor pris på - anvendelig som den er. Og i samme slengen; - gratulerer med de første 3k.... :D

Gratulerer med ein flott Rolex og trippel WIS status :D
Me her inne i Hardanger er godt vant til pratesjuke bergensere. Så eg reknar med du når 4000 innlegg før eg sjølv når 200 ;)

Ellers synes eg Geilo gtg høyres spennende ut.

Tusen takk! Håper ikke du skriver så sakte at det blir tilfelle. ;)

Jeg slenger på en gratulerer med trippelWIS, som jeg glemte i farten, da gullet ditt blendet meg :D

Takk for det også da! :p Kjekt med runde tall. ;)

Gratulerer:D

den gjorde seg godt på nato syntes jeg
Gratulerer som 3xWis og med en lekker DD i gull som ser utrolig bra ut på Nato.

Da må jeg jo bare poste dette bildet her også:

03b2b1a6.jpg

Gratulerer med Rolex og 3000 poster :)

Takk takk
Er ikke lenge til det er din tur nå. ;) rødgull ploprof på vei? :p

Gratulerer. En av mange klokker som har fått meg til å trykke på send pm om dagen. Og gratulerer med 3000.

Takk takk!

Gratulerer med en virkelig elegant - og sporty - Rolex!
Den tenker jeg blir satt stor pris på - anvendelig som den er. Og i samme slengen; - gratulerer med de første 3k.... :D

Vi får håpe på det! Trives godt på hånden nå hvertfall. Og etter en liten omgang med polywatch fikk den nesten nytt liv. ;)
Og takk for gratulasjonen, som du antyder kommer det sikkert mer. Har hvertfall ikke tenkt å tie stille med det første. :mrgreen:

Og til resten: Tusen takk! :D