Utpakking

Hopalong

Støttemedlem
Medlem
16. juni 2009
Innlegg
2.966
Sted
Cockaigne
Det sto en mann på trappen i dag morges. Han kjempet seg frem over rimfrost i halvmørket, ble nesten nedrent av ungene på vei til skolen, og nedsiklet av den effektive vaktbikkja. Kun for å levere denne:

PA260182.jpg


Pakker er alltid spennende. Denne ble tatt med på jobb for å åpnes i kontrollerte omgivelser. Under pappen og et betryggende antall runder ductteip åpenbarte seg en..Remapose.

PA260184.jpg


Som igjen viste seg å inneholde...en lokalavis. Og mer teip.

PA260186.jpg


Forumets intelligente medlemmer vil kanskje allerede ha resonnert seg frem til at pakken inneholder en klokke, og de som har oversikt over ts`ernes geografiske plassering har kanskje ved hjelp av avisen allerede gjettet hvilken klokke det dreier seg om. Boksen er ihvertfall grønn:

PA260187.jpg


Alt av tilbehør medfølger; servicekvittering, hangtags, m.v.
PA260188.jpg

Inni boksen er det mer plast

PA260189.jpg


Før Daytonaen endelig åpenbarer seg.

PA260190.jpg


Det er en Daytona 16520, 97-modell, kjøpt av JoLu. Klokken er i fantastisk stand - så god at jeg har gjennomskuet Jolu. Alle de flotte acionbildene han har vist av denne klokken er nødt til å være juks. Uret er så pent at det knapt kan ha vært utendørs. :)

Etter tilpassing til mitt kosteskafthåndledd ble nyervervelsen satt på sin etterlengtede plass.

PA260197.jpg


Review følger etterhvert. Nå skal jeg gå i møte og prøve så godt jeg kan å tørke av meg det fårete smilet mitt.
 
Oi, nice! Et kanontilskudd til en allerede imponerende samling (som tydelig dreier veldig i Rolex-retning)!
 
Gratulerer så mye med lekkert ur ;)
Tenkte å starte en utpakkingstråd i dag jeg også, men det blir jo litt som å hoppe etter Wirkola..:D
 
*SIIIIIKKKKLLLEEEEEE!*

Heldiggris! Gratulerer med vakker håndpryd!
Jeg regner med flybilletter er bestilt til Oslo førstkommende torsdag?
 
Nice!!! :cool::cool::cool:

Gratulerer så mye ;)

TCCW skrev:
Nydelig! Virkelig en entusiast klokke og samblerobjekt!

Mogens skrev:
Gratulerer med en skikkelig lekker godbit!

Jayeff skrev:
Flott den da Gratulerer!

Kristaafa skrev:
Aiaiai, lekkert Hopalong!
Gratulerer

Ørjan skrev:
gratulerer, utrolig pen klokke!
Topale skrev:
Gratulerer med en fantastisk klokke! Ser frem til review
ragamuffin skrev:
Grattis så meget!! Suveren klokke det der
Magnus skrev:
Gratulerer! For en fantastisk klokke

Tusen takk, folkens!

Krille skrev:
Oi, nice! Et kanontilskudd til en allerede imponerende samling (som tydelig dreier veldig i Rolex-retning)!
Det har jeg også lagt merke til :) For noen år siden var det får Rolexer jeg kunne tenke meg å bruke penger på, og en jålete Daytona skulle jeg ihvertfall aldri ha.

Anders skrev:
Nyyyydelig! Så bra at den gikk til en i familen
Det var ille nok at han la den ut til gærningene på Finn, men da han truet med å sende den til utlandet måtte noen ta affære. :)

Ivar skrev:
Gratulerer så mye med lekkert ur
Tenkte å starte en utpakkingstråd i dag jeg også, men det blir jo litt som å hoppe etter Wirkola..
Det var da et høyst presentabelt nedslag du kom med likevel, synes jeg. :D

Ursa Major skrev:
*SIIIIIKKKKLLLEEEEEE!*

Heldiggris! Gratulerer med vakker håndpryd!
Jeg regner med flybilletter er bestilt til Oslo førstkommende torsdag?
Dessverre blir det nok ingen Oslotur før til jul. Men kanskje det blir et GTG på nyåret?
 
Gratulerer Hopalong! Klassiker!

Godt at du tok affære slik at godbiten ble her til lands:cool:
 
Haha, JoLu klarte å overtale deg til denne ja :)

Gratulerer med en helt konge klokke! Du har jo sett på denne lenge nå, så det er vel herlig å få den i hus :D

Jeg syns du er meget disiplinert når du klarer å vente helt til du kommer på jobb for å åpne en slik pakke.

R-E-S-P-E-C-T
 
Alle de flotte acionbildene han har vist av denne klokken er nødt til å være juks. Uret er så pent at det knapt kan ha vært utendørs. :)

De fleste actionbildene er nettopp dét, men denne har heller ikke vært førstevalget i felt. ;)

Det var ille nok at han la den ut til gærningene på Finn, men da han truet med å sende den til utlandet måtte noen ta affære. :)

Et salgstriks som bare fungerer her inne... :D Jeg er også godt fornøyd med å ha holdt transaksjonen i familien!

Haha, JoLu klarte å overtale deg til denne ja :)

Det var ikke vanskelig, Hopalong var særdeles lettvint å ha med å gjøre som kjøper. :D
 
Herlig! Gratulerer så mye.:D
At du klarte å vente med utpakking helt til jobb!:eek:
På den andre siden hadde det nok vært farlig på veien hvis det var jeg som satt bak rattet med denne rykende fersk på håndleddet. Det er godt å høre at du tar samfunnsansvar.:)
Litt vanskelig å konsentrere seg på jobb idag eller...?;)