Utpakking

gratulerer så mye, imponert over disiplinen din når du klarer å vente til du er på jobb med å pakke ut...
 
Black dial Daytona...

drool-for-sale.jpg
 
Og så sort skive da gitt......

Denne er definitivt høyt oppe på lista....... Gratulerer!
 
Gratulerer med ny klokke :D Daytonaen står definitift på "lillegrail" listen, og så med svart skive da. Og sånn i tilfelle din kone skulle dumpe innom, så blir jeg forbauset at det går ann å få så mye klokke for 1999 norske kroner:eek::D
 
Santos-Dumont skrev:
Tre ord:

Ny-de-lig

Tre stavelser mener du? :p


Ja, eller egentlig ikke. Jeg mente ord, men på en litt sånn ironisk-vitseaktig måte som kanskje hadde kommet over hvis jeg hadde sagt det, og ikke skrevet det i et innlegg. Ser den.

Det tar uansett ikke bort essensen i innlegget mitt, som uansett kan summeres opp i to ord:

Vakk-ert (nei, det funker ikke)

Flott ur i hvert fall. Det eneste som kan konkurrere med denne modellen i stål og svart, er kanskje hvitt gull og svart, men det er close race.
 
Gratulerer så mye!
Uret fortjener en så dedikert samler til å ta vare på seg.
Dere kommer nok til å bli lykkelige sammen!:D
 
Gratulerer så mye med en Rolex klassiker og råstilig klokke!!
(Må inrømme at jeg ble littebitt *misunnelig*;))
 
Takk, alle sammen. :) Jeg har nå i et par dager oppført meg som da jeg kjøpte min første kronograf for mange år siden; tatt tiden på mange fenomener som ikke egentlig behøver å tidsmåles. Nå vet jeg hvilke familiemedlemmer som bruker lengst tid på badet, tiden mellom hvert hakkeangrep fra den sinnsforvirrede domina-høna i hagen og hvor mange sekunder det er mulig å lese avisen uten å bli forstyrret. Jeg prøvde også måle hvor lang tid det tok fra jeg kom inn i huset til kona minnet meg på noe jeg ikke hadde gjort, men jeg trenger nok et mer finkalibret instrument til å måle så små tidsenheter.

aircooled skrev:
Gratulerer med ny klokke Daytonaen står definitift på "lillegrail" listen, og så med svart skive da. Og sånn i tilfelle din kone skulle dumpe innom, så blir jeg forbauset at det går ann å få så mye klokke for 1999 norske kroner

Jeg har vist henne nyprisen sist vi var på et utendørs klokkemarked i Thailand, så hun vet omtrent hva de koster.
 
  • Liker
Reaksjoner: Callahan
Flott klokke om enn litt liten etter min mening, men sikkert super på kosteskafthåndledd:cool:

Det beste er likevel det nye bildet ditt:D Helt i G.Gekko sin ånd.
 
Rutinert indeed. Da jeg var i Carmel i sommer kikket jeg på en Rolex SD 1665, men prisen var litt stiv (i ettertid tenker jeg at jeg skulle satt meg ned og prutet litt, men der og da var jeg ikke i handle-mindset). Den meget hyggelige damen som hjelper meg snur seg da mot samboeren min og lurer på om jeg har mange ur? Ja, det kan hun jo bekrefte. Vel, sier den ansatte, det er den beste investeringen en mann kan gjøre, "it's just like making a downpayment on a house" :D Rutinert dame ;) Og likevel fikk hun ikke noe salg.