Utpakking

Ingen Railmaster denne gangen, derimot en enkel og grei Aqua Terra:
TBE_8889.jpg

Et WS, selv om bekledningen ikke akkurat sto i stil:
TBE_8890.jpg

Baksiden:
TBE_8893.jpg

Denne skal over på sort alligator asap. Den brune skal få prøve seg på speedy pro. Jeg synes den så veldig flat ut i forhold til bildene jeg har sett. Er det ulike modeller av denne brune alligatorreima med ulik padding? Finner bare en modell på Ofrei.

Oh herre! den likte jeg. Er noe jeg definitivt skal prøve å skaffe meg en dag. Gratulere så masse med en deilig klokke.

Gratulerer med nok en flott Omega Tore :) :) Flott dressur det der! Syntes den tok NATO testen din ganske så bra også ;)

Ikke på nato......please!!! Som å sette AEZ-felger på en Bentley IMHO.... Nato duger på sportsur. La Terraen få være på animalsk rem!

Ikke på nato......please!!! Som å sette AEZ-felger på en Bentley IMHO.... Nato duger på sportsur. La Terraen få være på animalsk rem!

Ikke fullt så gale vel...? :D Som Bullit (og sikkert flere) liker jeg nato på det meste, men av og til passer det bare ikke. Her synes jeg faktisk det passet ganske bra, siden ATen er ganske ujålete til å være et dressur. Men den skal få sitt reptilskinn til slutt, må bare få tak i det først. Ser at Ofrei ikke sender eksotisk skinn ut av USA. Noen tips til gode steder å handle originalreim? Den brune alligatoren den kom på synes jeg er en dårlig match, spesielt pga den hvite sømmen.

Ikke fullt så gale vel...? :D Som Bullit (og sikkert flere) liker jeg nato på det meste, men av og til passer det bare ikke. Her synes jeg faktisk det passet ganske bra, siden ATen er ganske ujålete til å være et dressur. Men den skal få sitt reptilskinn til slutt, må bare få tak i det først. Ser at Ofrei ikke sender eksotisk skinn ut av USA. Noen tips til gode steder å handle originalreim? Den brune alligatoren den kom på synes jeg er en dårlig match, spesielt pga den hvite sømmen.

Jeg er heller ikke helt glad i alligatorene til Omega- blir liksom litt pinglete/tynne.... Fant en herlig rem i semsket skinn (brun med hvite sting) som gir en helt annen opplevelse (lik denne: http://www.urverket.no/omega-speedmaster-broad-arrow-gmt-black-dial-leather-p-2413.html ). Jeg bruker den på Railmasteren min, og ble kjøpt hos AD. Prisen ble noe stiv, men billigere enn gator. Alternativt kan du jo sjekke ut Terraen på sort PVC fra Omega....

Alternativt kan du jo sjekke ut Terraen på sort PVC fra Omega....

Jeg er litt skeptisk til hvit søm på ATen, men den siste av de tre klokkene jeg hadde på vei sitter på den reima, så da får jeg prøve og se.