Utpakking:

Medlem
11. jan. 2010
Sted
Stavanger
Denne har jeg ventet på siden februar:

Hmmmm... denne var ny......:

Se der ja :cool:

...det er ikke meg i bakgrunnen altså :D

Mine brødre:

På armen til slutt:

Den skiven tror jeg gjør seg meget godt i sommersolen! Gratulerer med fin klokke:)

Takker og bukker! Denne skiven er rett og slett helt rå! Nesten sånn at den endrer fargespekter etter humøret mitt- og det etter kun tre glass chardonnay og en GT ;) Diskret i innelys, og på grensen til flashy i sollys. Verdt å vente på i fem (!) måneder!

Gratulerer med en råflott klokke, virkelig et vakkert par det der! :)
Er blått på fremmarsj for tiden? Mye blått fra Omega nå.

Gratulerer! En svoren Omega-entusiast ser jeg med to klokker av samme sorten.
Flott å kunne variere litt med fargene. Selv har jeg nå fire klokker med svart skive som jeg veksler mellom, gleder meg til å få inn noe annet. Blått er flott!

Gratulerer med et nydelig ur.
Digger blåfarget skive, sikkert derfor jeg sikler litt på 16613 for tiden..

Grattis, Per :)

Vi må ta en kaffe en dag, slik at vi kan klå litt på hverandres klokker!

Gratulerer! Den var utrolig vakker!
Og for et par! Virkelig gjennomført!

Gratulerer! En svoren Omega-entusiast ser jeg med to klokker av samme sorten.
Flott å kunne variere litt med fargene. Selv har jeg nå fire klokker med svart skive som jeg veksler mellom, gleder meg til å få inn noe annet. Blått er flott!

Hadde også en høy terskel på annet enn sort, men det har jeg ikke lenger. Samlingen består nå av sølv, sort og blått- en hvit explorer og et gjenkjøp av en 16613 står høyt på lista nå :)

Nydelig! Gratulerer så mye :D

Hvor mye ser man egenlig av verket gjennom safirglasset på siden av kassen? Jeg synes det er en så herlig detalj, men jeg har ikke hatt gleden av å klå så mye på denne modellen.

devilleblue41.jpg

Denne likte jeg veldig godt, classy som bare f. Gratulerer!

Grattis med flott ur, superflott blåfarge!

Hvor mye ser man egenlig av verket gjennom safirglasset på siden av kassen? Jeg synes det er en så herlig detalj, men jeg har hatt gleden av å klå så mye på denne modellen.
Akkurat dette lurer jeg også på!