utpakking

Medlem
3. mars 2010
Sted
Innlandet
Etter noen lange ukers ventetid ble det endelig min tur for en liten utpakking. Bilder sier mer enn 1000 ord:

IMG_1130.png

IMG_1124.jpg

IMG_1126.jpg

IMG_1127.jpg

IMG_1128.jpg

Kjøpt brukt av Knut hos Lervik Ur. Bezelen hadde et hakk og ble byttet. Lenka er litt slakk, ellers synes jeg klokka er meget pent brukt. Har hatt Sub før, men jeg følte at tiden var (over)moden for en LV nå:)

Oooooh, den er så lekker.....

Desidert den Rolexen jeg ønsker meg mest!

Grattis din heldiggris! ;)

Grattis med LV.:D
Herlig klokke som bare blir bedre og bedre i mine øyne.
Grønt er rett og slett skjønt.:D:p

Nei, det gjorde jeg ikke. Men godt innspill, skal sjekke med Knut om jeg kan få tilsendt den.

Regner med at dette var en F-serie med flat firer? Da er det greit å ha den originale bezelinserten ja.;)

Det er rent sykt alt av heftige ur denne høsten har brakt! Dette er jo en killer kombo, grønt + sub = sant!
Gratulerer så mye :D

Gratulerer med sinnsykt fet klokke :) Dette er vell den som står høyest på ønskelisten min for tiden, så merker sjalusien komme smygende :|

Gratulerer med en fantastisk klokke! Tidligere likte jeg ikke grønnfargen, men den har vokst veldig på meg :)

Denne er superlekker!

Et av min må-ha ur!

Gratulerer

PS! Ser at det har blitt spurt om denne skal ha flat 4 på bezel. Hvis det er samme klokke jeg snakket med Knut om så skal ikke denne ha det (jfr dens serienummer), husker jeg brukte litt tid på akkurat denne mht google osv (har lagt inn en åpen bestilling på den første typen).

Takk alle sammen:) LV har langsomt, uten at jeg var klar over det, sneket seg inn på meg, og for en stund siden skjønte jeg at jeg ikke hadde noe valg. Veldig fornøyd så langt.

Kjenner på meg at min rolexfamilie på en må vokse snart for dette gir kribbling i magen av å se på! Flott LV, misunnelig. Tror nok det blir en stund til da, neste må være en IWC. Gratulerer!