Uvanlig markedsføring av klokker.

Uvanlige? Ikke så macho? Disse kan kanskje duge.

Deilige Kate Bush på forsiden av Seiko-katalogen fra 1978:

251947100_447dd9ec03_o.jpg

Norman Rockwell romantiserer urmakerfaget:

watchmakers.jpg

Og hvis noen lurer på hvor desperate produsentene var da Quartz-klokkene kom på 80-tallet:

Pac-Man-Watch-ad.jpg

Gammel klassiker (?):

340x_timetofuck.jpg

Hadde vært kult å ha en "Time to fuck" klokke, men jeg møtte brått veggen da jeg googlet det. Jeg googlet naturligvis time to fuck watch. Ikke så mye relevant der gitt... Hvordan i alle dager skal man finne en slik til salgs?

Tabbe og tabbe, men det kan se ut som timemarkørene er lengre på denne, en på modellene i stål. På stålmodellen ligger "dottene" (kl 12) jevnt med timemarkøren.

Edit: dette gjelder Speedmasteren som Entropy postet.

Hadde vært kult å ha en "Time to fuck" klokke, men jeg møtte brått veggen da jeg googlet det. Jeg googlet naturligvis time to fuck watch. Ikke så mye relevant der gitt... Hvordan i alle dager skal man finne en slik til salgs?

Blir vel litt som å google The Cumshots (bandet til Schau), du får relativt andre resultater enn antatt. Jeg vil også ha en Time to Fuck klokke, gi beskjed om dere finner en :)

Blir vel litt som å google The Cumshots (bandet til Schau), du får relativt andre resultater enn antatt. Jeg vil også ha en Time to Fuck klokke, gi beskjed om dere finner en :)

Ja, prøvde eBay, fikk dette til svar:

0 results found for fuck watch, so we searched for fcuk watch

French Connection UK? Don't think so... :)