J
jayeff
Guest
Da det var altfor lenge siden sist tur til Haugesund, la jeg derfor turen nordover i dag. Tok med meg en kompis, slik at turen skulle bli litt hyggeligere Nydelig vårvær og masse folk i sentrum.
Først en liten titt i vinduet.
Deretter gikk turen inn i butikken, for litt snoking i skapene, mens Knut & co var opptatt med andre kunder. Vi fikk en del rare blikk
LLD
Omega Speedmaster jubileumsmodell.
Omega Seamaster OL-edition. Laget i 1948 eksemplarer i anledning OL i London.
PO i 42mm og med keramisk bezel. Meget pen
Og en meget pen Breitling Akkurat passe størrelse, og rent design!
Da var Knut ferdig med kundene, og vi tok turen inn i Rolex-rommet.
Hva??? Ingen kake???
Åjoda!
Knut bød på en liten gave.
Ikke det at jeg helt vet hva jeg skal med det
Knut hadde også kjøpt seg ny koffert. Kanskje en liten sak som kunne vært hendig å ha når det er GTG?
Min egen dagens
Knut har fått inn en brukt Seadweller fra 1996. Denne har jeg veldig lyst på etter en liten service! Det skal sies at tidligere eier av denne også besitter en COMEX-dweller.
Så en liten sammenligning av div. dykkere
Og det ser fort slik ut etter en 3,5 timer lang klokkeorgie
Sånn! Da var besøket over
Og, ja... Forresten... Én av klokkene som er avbildet i denne tråden blir unboxet i morgen
Først en liten titt i vinduet.
Deretter gikk turen inn i butikken, for litt snoking i skapene, mens Knut & co var opptatt med andre kunder. Vi fikk en del rare blikk
LLD
Omega Speedmaster jubileumsmodell.
Omega Seamaster OL-edition. Laget i 1948 eksemplarer i anledning OL i London.
PO i 42mm og med keramisk bezel. Meget pen
Og en meget pen Breitling Akkurat passe størrelse, og rent design!
Da var Knut ferdig med kundene, og vi tok turen inn i Rolex-rommet.
Hva??? Ingen kake???
Åjoda!
Knut bød på en liten gave.
Ikke det at jeg helt vet hva jeg skal med det
Knut hadde også kjøpt seg ny koffert. Kanskje en liten sak som kunne vært hendig å ha når det er GTG?
Min egen dagens
Knut har fått inn en brukt Seadweller fra 1996. Denne har jeg veldig lyst på etter en liten service! Det skal sies at tidligere eier av denne også besitter en COMEX-dweller.
Så en liten sammenligning av div. dykkere
Og det ser fort slik ut etter en 3,5 timer lang klokkeorgie
Sånn! Da var besøket over
Og, ja... Forresten... Én av klokkene som er avbildet i denne tråden blir unboxet i morgen