Væpnet ran på Lervik Ur

Huff hørte nettopp om dette. Var i dusjen og skulle gjøre meg klar til en tur innom butikken. Virkelig trist! Håper de tar de og straffer de godt!

Godt ikke den fantastiske betjeningen ble skadet på noen måte! De fortjener virkelig ikke dette!
 
Audi her også. Forøvrig er dette resultatet av korte straffer i leilighetshotell istedet for fengsel.
 
Merker jeg blir rimelig forbanna!!!:mad:
Får håpe politiet klarer å få tatt jævelene og at de ansatte ikke ble skadet på noen måte.
Sjekket nummert på bilen, grå Audi 100 c4 1992-modell kanskje litt lettere for folket å se etter en gammel grå Audi enn reg nummer når de kjører rundt men...
 
Der er Rolexen til moderen på service... :/ Hvis ikke den er tatt kan jeg tenke meg at det tar litt lenger tid en vanlig å få den tilbake!:mad:

forbannede idioter!:(
 
Uff...

Synd at det skal være slik.

Skribentene i Haugesund var tydeligvis tidlig ute, litt mye fokus på den stjålne bilen da.

Er hovedsak på P1 kl. 12 også.

Uff...
 
Uff, så trist.

Aldri, aldri, ALDRI kjøp brukt ny-klokke uten eske og gyldige papirer....
 
Dette er jævelig! Håper de skyldige blir bura inne for laaaang tid! Mem det skjer vel neppe....

Skummelt at ranerne har skjønt at dette er easy business... ski igår og lervik idag.. trist! Håper alle ansatte har det bra og at nå er det nok! Bur de skyldige inne for lang tid på vann og brød!
 
Uff, så trist.

Aldri, aldri, ALDRI kjøp brukt ny-klokke uten eske og gyldige papirer....

Enig.Blir mistenksom på forklaringer som "fikk den i gave,så har ikke papirer',"borte under flytting"," vant den i en konkurranse".Trist hendelse,og har vært noen slike ran i det siste.Handler heller aldri av folk som reserverer seg for nummeropplysning.
 
Redigert:
Enig.Blir mistenksom på forklaringer som "fikk den i gave,så har ikke papirer',"borte under flytting"," vant den i en konkurranse".Trist hendelse,og har vært noen slike ran i det siste.

Så sant så sant. Jeg kjøper ikke klokke uten papirer med mindre den er vintage/gammel eller svært billig (typ Seiko).
Jeg kan ikke fatte og forstå folk som har klart å miste papirene på F.eks en 3 år gammel SUB. Jeg mener.... en klokke til rundt 50-60k, og du klarer å miste papirene til den? *rister på huet*
 
Det er mange lovlige nesten nye klokker i markedet uten boks og papirer. Jeg aner ikke hvorfor, men konstaterer at det er tilfelle, så det skulle være greit å handle så lenge man sjekker serienr og helst har litt bakgrunnsinfo på selger.
 
Enkelte produsenter som f.eks hos OMEGA kan man bestille dokumentasjon på klokken om man har serienummer. Da får man et dokument med diverse informasjon som f.eks hvor og når klokken ble solgt.
 
Aiaiai, ikke bra!! Godt de kom seg bak det skuddsikre glasset i det minste. Håper forsikringene er gode og at det tross alt bare er materielle skader.
 
Håper også at de finner alle urene og leverer dem tilbake til Lervik, selvom dette selvfølgelig ikke er viktigst i en slik sak, det er de ansattes ve og vel.
 
Så sant så sant. Jeg kjøper ikke klokke uten papirer med mindre den er vintage/gammel eller svært billig (typ Seiko).
Jeg kan ikke fatte og forstå folk som har klart å miste papirene på F.eks en 3 år gammel SUB. Jeg mener.... en klokke til rundt 50-60k, og du klarer å miste papirene til den? *rister på huet*

Jeg har ikke papirer til noen av klokkene mine - de ble borte under flytting.

Det vil si, jeg har dem, men de ligger i en lagerboks sammen med alt annet jeg ikke trengte da jeg flyttet inn sammen med kona. Der ligger originalboksen og papirene til en Jaeger fra Tidemann sammen med gamle tegneserier, skinnjakken fra gymnaset og alt ladeutstyret mitt.

Jeg tenkte selge en Sumo og muligens en Tsunami her på sonen, men nå tør jeg vel ikke siden "papirene ble borte under flytting".

Forstår det ellers som at alle de ansatte hos Lervik kom seg gjennom uten varige skader? Håper inderlig det. Handlet med Knut på torsdag og han er en hedersmann.