Jeg ser ingen grunn til å holde seg unna klokker uten papirer. Så lenge serienr ikke er filt bort og selger identifiserer seg
Klokka 13 melder politiet at fluktbilen har kjørt av vegen mellom Sauda og Røldal. Politiet er på stedet.
Håper virkelig det er alle! Synd med urene da, de kan vell ikke kalles NIB lengre regner jeg med :/ Husker sist det skjedde la de ut en liste med ur til redusert pris. håper de blir kompansert av forsikring!
?? Hva skal man med boksen? Miste papir? Mange som er mer opptatt av uret enn innpakningen og kvitteringen vet du.Så sant så sant. Jeg kjøper ikke klokke uten papirer med mindre den er vintage/gammel eller svært billig (typ Seiko).
Jeg kan ikke fatte og forstå folk som har klart å miste papirene på F.eks en 3 år gammel SUB. Jeg mener.... en klokke til rundt 50-60k, og du klarer å miste papirene til den? *rister på huet*
?? Hva skal man med boksen? Miste papir? Mange som er mer opptatt av uret enn innpakningen og kvitteringen vet du.
Over til saken; Kjedelig sak dette for de ansatte, håper de får god oppfølging. Dessverre antar jeg at ranerene er ute og igang igjen fortere enn jeg får trykket; legg til svar
Først vil jeg si at dette er veldig trist. Og ønsker de som jobber der alt vel.
Men det er vel da på tide med væpnede vakter i dørene. Ser ikke helt problemet med det foruten kostnaden, men det burde det vel være verdt. Vi er ikke noe bedre enn andre land, kriminalitet skjer her også. Det er på høy tid og øke sikkerheten i vårt lille naive land.
10 Minutter langt intervju med Knut på bunnen av denne artikkelen. Imponerende hvordan de takler dette synes jeg, og hvor fort de stabler seg på bena og kjører på videre. Veldig bra!
Ranerne er avhørt - Nyheter - Haugesunds Avis