vært en stund siden det var noe nytt inn, så på tide nå

Nessuno79

Støttemedlem
Medlem
6. mars 2011
Innlegg
3.252
Sted
Asker #nessuno_79
Først, grunnet midt i flytting er jeg fri for fotoutstyr, og således må dere dessverre akseptere fravær av irriterende bilder av bokser inni andre bokser og som åpnes sakte for ni bilder senere, avsløre nedre venstre hjørne av en klokke;) Og kombinert med at jeg alt prematurt har plumpet ut med et aldri så lite wrist shot i dagens:rolleyes: så er vel ikke dette noen vel bevart hemmelighet.
Skal ta litt flere bilder så fort jeg har noe mer egnet enn mobilen, men så lenge får det duge.
20131013_140222-1_zps09a324c3.jpg

20131013_135941-1_zps8356842c.jpg
20131011_160630_zpsca8230f1.jpg


Hadde en stund et ambivalent forhold til master compressor serien til JLC, men etter litt fikling på Timekeeper sin Memovox så ble all tvil satt til side. Og da JLC lenge har vært et merke som har appelert til meg mtp historikk og kvalitetsfølelse samt at jeg har lest en del om autotractor urverket som sitter i denne, OG ikke minst at good guy TomB faktisk hadde en ute her i ks, ja da fikk andre kjøpsplaner vente litt. Og meget fornøyd med kjøpet. Den lever i aller høyeste grad opp til forventningen:D
 
Gratulerer så mye @FnuSnu99
Har prøvd denne og den er helt nydelig:D
 
Redigert av en moderator:
Supert ur. Har ennå tilgode å eie en Master Compressor, men jeg liker det jeg ser.
Gratulerer !