Vacheron Constantin Overseas

Gratulerer så mye :)

Har enda ikke fått anledning til å Prøve Overseas modellene. Er så spent på lenka.

Skikkelig kul chronograph! :cool:

Takk!
Lenken står over forventingene. Visuelt sett er den i klasse for seg selv, samt god komfort. Etter min mening er det ingen ved siden av eller over når det gjelder lenken.

Gratulerer så meget :) Det frister å dra innom Tidemann for en titt på VC.

Takk. Brødrene Tidemann anslo en leveranse på ca 40 klokker pr år. VC Overseas blir mulig en av bestselgerene, disse går nok fort unna. Her er det bare å ta turen til forretningen før beholdingen går tom.

Utrolig fin med original stil. Gratulerer.

Visste ikke at Tedemann i Oslo tilbyr VC også??? Hmmm..

Takk
Gleder meg stor at Tidemann fikk denne avtalen i hus. Maken til service skal det letes lenge etter.

Gratulere med herlig chronograph. Har vært så heldig å sett denne, en flott klokke! :D Mer av VC
Hvis dette er første unboxing lurer jeg spent på neste :p

Takk. Hyggelig at klokken faller i smak. Det er nok ikke den første utpakkingen, så her må jeg skuffe evt videre forventninger.

Gratulerer så mye med en utsøkt VC, Lipitor!
Kult at denne klassikeren nådde TS også - ur og urverk fra øverste hylle som det er. Ser frem til å se mer av denne fremover.

Nyt honeymoon - og alle dager som kommer....:)

Takk Moore. Jeg har hatt dette uret i tankene en god stund. Må ærlig innrømme at dine betrakninger om VC i 2011 gav meg et push. Det blir nok et herlig kjærlighetsforhold. Et forhold med overvekt at soldager. Kommer det mørke dager finnes det alltid en plass i winderen, og andre herligheter kan nytes.
 
Gratulerer med en FANTASTISK klokke! De fleste superlativer passer her, men jeg nøyer meg med å si Gratulerer :)