Vad blir din neste drömmeklokke??


Gratulerer KarlFr :)

Gotta go maxi, eh? Samtidig ha muligheten til å bytte mellom diverse inserter. Frister å prøve meg på en pepsi insert, hehe.

Takker, maxi og kunne bytte insert er topp. Var när å kjöpe Sub C, kun 8500kr i forskjell mellom ny LV og brukt Sub C nå. Fölte sjansen å få en ny LV sub begynner forsvinne, Sub C blir det bare fler og fler av så der blir det fler muligheter.
 
Jeg kunne rett og slett godt tenkt meg denne:

SNC14173.jpg


I dag har jeg kikket på en gull Daytona, den var flott! Men jeg lurer på om ikke vintage Sub eller GMT i gull er hakket hvassere. Jeg er klar for litt bling.

http://www.theoldwatchshop.com/rolpics/Dscn12813.jpg

Denne var lekker, har du referanse nr. evnt. link til en som er til salgs? Behøver ikke ha lenke. Var rå på nato!
 
Her er en av mine drømmeklokker for øyeblikket:

http://www.blocket.se/stockholm/Rolex_GMT_1675__18K__Nipple_dial___Nato__29259905.htm?ca=4&w=3

Men siden jeg nylig har gått til innkjøp av en Daytona ss, så håper jeg noen andre kan få glede av denne.

Bytte til en sort Nato, kan faktisk ikke se for meg et tøffere ur:)

Aiaiai!! Håper virkelig noen her inne slår til på den:D Så vi andre kan nyte den i Dagens klokke tråden osv.
rkjersem??? Mathfjeld???
 
Jeg har funnet mitt nye drømmeur. Har lenge hatt lyst på en IWC og har lenge fundert på om jeg skal ha en Mark XVI eller en Pilot's Chrono. Har jo aller mest lyst på en Portugese 7 days, men det er desverre litt for dyrt for en fattig student.

Tittet litt på IWC sin side idag og kom over Aquatimer Automatic fra vintage serien. Denne SKAL jeg ha før eller siden. Noen som vet veil. pris? :D
iw323101-0002.jpg

iw323101-0001.jpg
 
Ojojoj, noen som trenger en nyre? Eller en lever? Skal få min for 69500! For en fantastisk klokke, desverre er kontoen så godt som tom og jeg får ikke så mye som 69´ for min Da Vinci.

Ligger en til her; http://cgi.ebay.de/ROLEX-OYSTER-PER...Accessoires_Uhren_Armbanduhren#ht_4297wt_1139 For 64´kr

Jeg skulle så gjerne kjøpt den jeg også, men lommeboken insisterer på at jeg skal la være:(

Det er i stunder som dette man lurer på hvorfor i all verden man har satt inn penger på en BSU konto når man bare kunne ha satt de på en vanlig kapitalkonto:/
 
Slik kursen et nå forlanger vel selger ca 58k nok.
Den går sikkert for 55k.
Det kan da ikke være galt?
 
Prøvde denne på armen i forrige uke. Tror kanskje jeg har endret mening og har mer lyst på denne nå... :confused:

ym1.jpg
 
Det er ikke galt i det hele tatt, hadde jeg bare fattet interesse for klokker før jeg brukte opp alle pengene mine på klokker hadde jeg nok fremdeles hatt kroner på konto som uten tvil hadde blitt overført til Sverige eller Tyskland for en av disse GMTene.

Om noen kommer opp med et bilde i høy oppløsning takker jeg gjerne ja, trenger nytt bakrundsbilde på macen nå som jeg har fått en ny Grail.
 
Tror jeg skifter mening her like ofte som alle dere andre;)

Men lurer på om jeg ikke skal ta en titt på 39mm Explorer når det blir mulig (noen som vet når den kommer?) og så spørs det om det ikke blir en 116610 igjen, angrer som en hund på at jeg solgte den...:sad:

Tror dette blir fine, sporty hverdagsklokker.
 
Jeg har funnet mitt nye drømmeur. Har lenge hatt lyst på en IWC og har lenge fundert på om jeg skal ha en Mark XVI eller en Pilot's Chrono. Har jo aller mest lyst på en Portugese 7 days, men det er desverre litt for dyrt for en fattig student.

Tittet litt på IWC sin side idag og kom over Aquatimer Automatic fra vintage serien. Denne SKAL jeg ha før eller siden. Noen som vet veil. pris? :D

Denne ligger på ca. 52k.
Knallfin klokke. Har sett meg ut denne som et fremtidig kjøp selv.:p
Holdt på å slå til på en brukt for litt siden. In-house verk som kan nytes synet av på baksiden. Yummy! :D
 
Kanskje ikke drømmeklokker, men det er et steg på vei mot drømmeklokka!

Mine 2 neste må bli en Tag Heuer fra Formula 1 -serien. Ble litt overrasket over prisene. 600-1000 dollar kan jeg absolutt få fram. Ellers så er jeg keen på en Seiko 5 med grønt display. :D