Pr i dag er klokkeboksen relativt slunken og inneholder kun to ur, Seiko skx007 og Rolex 116710 BLNR "Batman". Jeg har tidligere vært plaget med flippesyken og hatt stor gjennomtrekk i beholdningen men nå har jeg kommet til en konklusjon på at de klokkene som kommer inn skal få lov til å bli. Derfor jeg vil være helt sikker på neste valg. Jeg liker å kjøpe klokkene nye og et feilvalg kan fort bli dyrt med mindre man har SS Rolex å selge. Har funnet ut at min horologiske gane liker best Panerai og Rolex og tror nok det blir i den gaten jeg vil fortsette. Har tidligere hatt Pam320 og 1312 og likte de godt, men er usikker på om jeg vil ha samme ur på nytt. Datejust er en vinner, men Panerai er liksom noe helt annet og har fordelen av å kunne forandres med reimskifter. Explorer 2 Polar har også vært en favoritt, men føler GMT er dekket med Batman. Diver/beater dekkes fint av Seikoen foreløpig så da har jeg snevret det inn til de jeg nevnte i spørreundersøkelsen. Men jeg er alltid åpen for andre forslag, mye fint der ute og sikkert masse som har gått under radaren. Budsjettet er på 80ish og nedover