Valgets kvaler.... LN eller LV?

Uvist, den sorte er jo mer allsidig, men den grønne er f... så kul. Selvom jeg vipper frem og tilbake på dette spørsmålet tror jeg nok dessverre jeg hadde endt opp med den sorte gitt.

Hvis Mathfjeld og dere andre med grønn Sub måtte velge mellom svart og grønn - og ha dette som den eneste ene klokken gjennom resten av livet, hva ville dere da ha valgt?

Hadde gått for den grønne da også. Den svarte er skikkelig fin og en klassiker i litt ny innpakning. Når scenarioet du skisser skjer vil jeg ha en klokke jeg ikke bare syns er nydelig, men også har en sterk "må ha" følelse for ;) Derfor måtte det blitt grønt.

Stemmer for LN! :D

dced2d93.jpg

69c414e2.jpg

Den grønne er både tøff og fin, men dette er jo klassikeren. Den kan brukes ved alle små og store anledninger og jeg er sikker på om dressen din er violett med rosa prikker (tror det er en sjelden kombinasjon) så skjærer det seg neppe med klokkefargen.

Den grønne er både tøff og fin, men dette er jo klassikeren. Den kan brukes ved alle små og store anledninger og jeg er sikker på om dressen din er violett med rosa prikker (tror det er en sjelden kombinasjon) så skjærer det seg neppe med klokkefargen.

Hadde jeg tatt på meg den violette dressen med rosa prikker, skulle jeg jammen klart å rettferdiggjøre grønn klokke på labben og ;)

Ville gått for 16610LV! Utsøkt grønnfarge IMO. Men alle sportsrolexene er utrolig fine. Veldig fornøyd med min 116710 også. Den har alt en Rolex trenger og representerer.

Ytterst personlig

Hei,

- Dette blir jo et ytterst personlig valg for den som står ovenfor valget.

Lufter tanken om å fylle på med en Rolex til selv også, og har nettopp hatt begge på armen for test
...og jeg for min del ville gått for den GRØNNE nå :)
Rett og slett for at den er den litt mer "spesielle" av de to. Synes den er "kul" og skiller seg ut fra mengen. En klokkekamerat som var med meg under prøvingen var av helt annen oppfatning -for han var den sorte helt klart valget.

I dette tilfellet er det i allefall helt umulig å "gå feil" på noe som helst vis.

Good luck!

BT

LV!
Den er elegant med den grønne farven!
Passe Circus!
Akkurat slik en fin klokke skal være!

:cool:

Ser det er et overtall som stemmer grønt her :)p), men personlig ville jeg nok valgt sort. I mine øyne er det et safe valg, en klassiker og det passer til så og si ALT. Grønn er kjempetøff, for all del, men jeg tror den innimellom kan missmatche mot klær. Kan du ikke bare ta en av hver da?

Hatt LV (den gamle) og solgt den. Angret. Men allikevel ville jeg ha valgt LN i valget her. (Kanskje jeg er blitt for gammel nå? )