valgets kvaler:S

Medlem
5. aug. 2010
Havner en skikkelig diver etter at jeg kjøpte sharkdiveren min, må ha noe mere inn i samlingen.

trodde suben skulle ta bort kjøpelysten men den gang ei:/

trenger en diver som kan være med på alt inkl å må den til nød brukes til dress.

sett på omega seamaster,helson,sinn,deapsea,iwc aquatimer, breitling superocean, bp ff.
greier ikke bestemme meg og frykter at jeg kommer til å kjøpe mange ventepølser før jeg får kjøpt meg noe:S

trenger hjelp fra sonens pasienter!

Må si jeg er svak for Aquatimer. Ikke noen typisk dressklokke, men synes likevel den er såpass fet at den omtrent passer til alt.

Lukusproblem ;)
Du har både sub og Sharkdiver?

Da hadde jeg, i dette øyeblikket, kjøpt meg en Aquatimer, eller en Omega Speedmaster (du trenger ikke flere divers ;) ) eller en Sub LV :)

Lykke til!

Rolex hat du i Sub, unødvendig med seadweller da.. Men en liten frekk aquatimer derimot.. Yes sir!

Synes også aquatimer er det jeg tror jeg hadde gått for. Spesielt med tanke på hva du har fra før.

Lekker!

c62b8f14.jpg

f890d8f3.jpg

Jeg har egentlig ikke fått helt godfølelse for AT2000 - forskjellig farge på viserne, farge på bezel osv.

Men disse bildene fikk meg på andre, og kanskje bedre tanker. For alt jeg vet er det vel en nyttefunksjon med samme farge på minuttviseren og bezelmarkeringene også ...

Så aktiv som jeg er under havoverflaten bør jeg nok vurdere en slik en.

:D

Hvis det er slik at du allerede har en Sub så trenger du strengt tatt ikke flere "divers". Sub'en tåler det meste og går dessuten fint til dress, men kansje ikke til bunad - he he.

Skal du derimot begynne å dykke ville jeg anbefalt en dykkercomputer :cool:

Frode.