Valgets kvaler...

Jeg liker begge, valget mellom 5001 og Sub er helt avhengig av hva man har fra før. Eller, nei, forresten, en Sub må man ha :D

Dessuten, er ikke disse 7 dagerne fra IWC kjent for å være fryktlig upresise? ;)

Jeg liker begge, valget mellom 5001 og Sub er helt avhengig av hva man har fra før. Eller, nei, forresten, en Sub må man ha :D

Dessuten, er ikke disse 7 dagerne fra IWC kjent for å være fryktlig upresise? ;)

Jo, de fleste ligger vel på ca. +15 i døgnet, men føler ikke det er noe stort problem akkurat: 7 Day movement timekeeping poll

Sitter her med Suben på og det føles jo unektelig bra ut, men samtidig hadde jo en lys IWC-skive gjort seg bra blant to sorte skiver...

Du har fått mine innspill tidligere. Vet PO'en har en weak spot, men hvordan vil livet bli uten en sub?

Utenkelig for min del...

Går du for IWC'en må du steppe up gamet og kjøre dress. Hver dag. :cool:

Åpenbart at du selger sub. 7 days er et unikt ur og det er få av den. Po må bli pga det den har fulgt deg gjennom. Det kommer alltid en sub rekende om nøden skulle bli stor senere ;)

Po var min første også, trodde aldri den skulle selges. Men det ble den og jeg har det helt fint enda ;).

.. men samtidig hadde jo en lys IWC-skive gjort seg bra blant to sorte skiver...

Tror du trenger en dose visuell inspirasjon for å dyttes i riktig retning! Here you go (selv om jeg ikke er noen sponon, kohe eller moore bak mobilkameraet) :)
IMAG0269.jpg

Det er bare å få fram korntanga!

Sub og 7 days er så ulike at det er ikke vits i å gruble på en gang før du har sammenlignet på lanken. (Om ikke du har det da, har ikke lest alt)

Spar til IWC, behold de tre andre. Galskap og kun ha 3 klokker.. Sub og PO er som himmel og hav. Fint å kunne variere med divere også.