Valhalla of Norway

Medlem
23. mars 2010
Innlegg
670
Noen som vet noe om disse?:


VALHALLA OF NORWAY - FINN Torget

https://www.facebook.com/ValhallaOfNorway?fref=ts

Jeg synes faktisk den ser ganske solid og tøff ut:

1011861_433197770111542_2058556887_n.jpg


Hentet fra annonsen:

Asgård:

*Automatikverk fra Citizen/miyota
*Vanntett 20 ATM(200m)
*SAFIRGLASS
*Dato
*Skrudd krone
*Skrudd bunn
*Selvlysende visere
*Selvlysende indexer
*Ca. 44 mm
*Ekte lær rem
*Leveres i Orginal etui i ekte lær.
 
Hmmm.

Designen var kanskje litt for "inspirert" av Kobold. På grensen (eller til og med over) til kopi, eller?

Synes det er kult at noen faktisk forsøker å lage sitt eget merke, men skulle ønske de da også hadde laget en unik design. Må jo også si at logoen deres var rimelig dårlig - ser ut som om den er laget i WordArt.
 
Det er en markering der - en hvit prikk. Du ser den kl. 11 på bildet. Slik sett funker den jo OK.

Den unnslapp øyet mitt. Utover det har jeg egentlig ingen formening om uret, bortsett fra at det ligner på Kobold Arctic Diver. Kobold har jeg forøvrig aldri syns noe særlig om..
 
Uff og uff... Her har det gått fort i svingene i design-prosessen.

Outland i Østbanehallen forhandler den sikkert gjerne... ;)
 
Redigert:
Mulig at dette er rått og bra på armen, ikke vet jeg... Men tror jeg hadde hatt en forventning om sentrert skivetekst på en klokke til 25k, ref påstand... (skjønner at klokken er vesentlig rimeligere enn 25k...)

Vis vedlegg 132645
Vis vedlegg 132647
Hvis det er det beste han har hatt på armen under 25, så tenker jeg at det er den ENESTE klokka i den prisklassen han har hatt på...
 
Litt for mye «Odins Soldater» og nynazistvibber med denne.

Synd at norrøn mytologi vekker slike assosiasjoner, men slik har nå verden blitt.. :(

Tja. Jeg velger nå å holde norrøn mytologi som noe positivt norsk, så får det være andre som måtte velge å legge negativt om det.

Det er mange som legger mye positive vibber i det norrøne.
Leaves Eyes er første og beste jeg kommer på.... (Ved siden av disse klokkene da..)

cd2018.jpg

(https://www.leaveseyes.de/)


8
 
  • Liker
Reaksjoner: chrgod
Hvorfor kjøpe det der når man kan kjøpe typ en Seiko som faktisk er kult? Det er jo faktisk litt å velge på i prisklasse 2-3k og opp til 25k som han mener det greiene han har på armen der er verdt.