Vant konurransen til Bjerke - hentet trofeet i dag.

Medlem
3. feb. 2013
Sted
Lillestrøm
Jeg var så heldig at jeg for første gang vant en konkurranse via sosiale medier.

Premien: Kristian Haagen´ siste bok - Armbåndsure.

Kriteriet var enkelt nok å kommentere på innlegget til Urmaker Bjerke.

Etter nok en dag med overtid var det såvidt jeg rakk Postkontoret på Solli. Smøyg meg inn dørene 17:00 etter å ha løpt hele veien fra Nationaltheatret. Nå er ihvertfall helgen sikret :)

Grattis. :) Meld gjerne tilbakemelding hva du synes om boka - og om den er verdt for oss andre å kjøpe.

Grattis begge to:)! Det er nok helt tilfeldig at dere begge har lagt igjen små formuer hos Bjerke og vinner en bok;)

Skal det ikke være stor "A" i Arrgh?! ;) @aek (starten av en setning og alt det der)
Godt poeng @andres, og siden du nøder eller hva det nå er du gjør skal du få hele bakgrunnen! Min hensikt, i et forsøk på å uttrykke min bunnløse fortvilelse over at @Loevhagen igjen hadde fått siste stikk ved å rette en feil uten å rette den, var å utbryte i et primalarrgh, som jo som kjent gjøres best ved hjelp av majuskler, eller versaler om du foretrekker. Kun store bokstaver altså. Det viste seg imidlertid at TS-forum-softwaren er så ondskapsfullt innrettet at hvis du skriver 5 store bokstaver etter hverandre, ARRGH!, og ingenting annet, tror softwaren at du har gjort en feil, og retter alle bokstavene til minuskler for deg, altså små bokstaver. Jeg prøvde mange ganger, på forskjellige måter, men endte alltid opp med det samme: arrgh! Ja, det kan jeg gjerne si.

Man kan selvfølgelig spørre seg: Hvis den djevelske softwaren retter mange store bokstaver til små, hvordan kan vi da helt ubekymret skrive for eksempel COSC? Eller hvorfor står det faktisk ARRGH! over? Og der sto det en gang til?

Jg vet ikke. Jeg vet virkelig ikke. Det eneste jeg kan foreslå er at dævelsoftwaren ikke aksepterer et innlegg som består av ett ord, hvor alle bokstavene er store.

Håper dette oppklarte den avsindige misforhold mitt arrgh! tilsynelatende representerte!

Redigert av en moderator: