Var dette et lurt kjøp da.. Seiko 5 SRP277J1

Se der ja, det så jo straks mye bedre ut :)
Og du kan jo ta bilder i tillegg, i motsetning til meg.
Men ser du manglet Grandiosaen som jeg har brukt kunstnerisk bakgrunn...

Dette er en Seiko original reim, så den er ikke kveilet sammen på samme måte som ei Nato reim, mister faktisk ikke en ekstra feste ring, da "støttereima er sydd fast på andre siden.
Skal teste :)
@sti4n Takk skal du ha! :)

Ta gjerne bilde av resultatet! Husk forresten å sjekke om klokken "griper" remmen godt nok uten, vil nødig være ansvarlig for at du herper remmen og gjør den ubrukelig. Dette skal dog ikke være noe problem ved mindre lugsene på klokken er veldig lange slik at remmen fritt kan skli igjennom uten mye motstand. Det bør med andre ord ikke være noe problem ved mindre du tar tak i den ene enden og begynner å svinge den rundt for moro :rolleyes:

Om du vil så kan du jo kjøpe en Zulu rem, disse har ikke denne sikkerhetsbiten og er egentlig enkelt og greit en natorem som har fått denne behandlingen. Tidssonen selger flere gode!

Denne tror jeg ville passet godt for eksempel:http://shop.tidssonen.no/products/camo-3-rings-zulu

Eller denne: http://shop.tidssonen.no/products/svartgr-striper-pvd-hardware

Redigert av en moderator:
Hege, artig innlegg. Velkommen og gratulerer med tøff beater.

Du sier noe om "hvis" du blir grepet av klokkebasillen, du kunne med fordel ha skrevet dette riktig første gang - nemlig "når" du blir grepet osv. Du er egentlig fortapt allerede. Etter din grundige research og analyse ved kjøpet av denne, leser jeg mer enn mellom linjene at dette blir din familieøkonomis endelige bane.

:mrgreen:

Takker :)
Og det ser ut til at jeg får supplere butikken med et Zulu reim kjøp.
Da slipper jeg også kutte originalreima.
Har ikke forstått nytten med den ekstra biten under Nato reim, eller forsåvid forskjellen på en Nato og Zulu reim før nå.
Men tenkte den var der for å tvinge en større kurve på reima mot hånden.
Eller som en ekstra zombie beskyttelse.. men da foretrekker jeg heller gi bort klokken til zombien istedenfor at han må rive av meg armen for å få den.

Vi får se om manien holdes i sjakk, men om noen vil bytte denne coole beateren i en sort Omega eller noe lignende er det bare å gi beskjed.
Jeg hjelper gjerne til :)

Prøver meg på et bedre bilde.
Leatherman ps4 med mod (ekstra rad med verktøy)
4sevens preon
Sony z3 compact
Og nå med klokke :)
dEQ4VjVV.jpeg

Brødfjøla passet ikke i lomma