Var ikke det dyrt.

Pussig at "fanklubben" til AD'ene ikke kommer på banen her - sammen med motstanderne av netthandel og gråmarkedet....

Prisene er jo opp til den enkelte å sette, men klart om man tar "upris" bør man oppgi det i forkant. Jeg hadde ikke godtatt det.

Selv tar jeg med "jobben" til min faste klokkepusher, også de godbitene som jeg har skaffet til veie via andre kanaler. Betaler en hundrelapp eller ca. der for det og klager aldri.

PS: Jeg synes det er dyrt når frisøren tar 500,- for å la en 18-årig lærling holde på med meg i 15 minutter - men jeg har gått på samme sted i 15 år så...
 
Nå sies det ikke noe om hvilken Breitling- lenke som stod på denne modellen. Må bare beklage at jeg ikke har full kontroll på alle utgavene!:oops:
(Jobber egentlig ikke med Breitling.)
Men hvis det er President- lenka, den som har ledd som går på skrå, så er det ca 3- dobbelt arbeid med denne, kontra en vanlig lenke. Men, hvis det virkelig gikk bare 4 minutter fra innlevering til ferdig, så har det jo vært rimelig enkelt....
Ang. pris på innsending av eventuell garantireparasjon: Hvorfor gå via din lokale urmaker med det uansett, skal du kreve noe på" international warranty", så er det jo generalimportøren som har det ansvaret. Folk kommer til oss også, med ting kjøpt "ute", alt fra Festina og CK, til Omega, og vil absolutt at vi skal sende inn reklamasjonen for dem. Helt unødvendig, og faktisk fryktelig ubehagelig i de tilfellene da de faktisk ikke har fått dekket reparasjonene. Da må vi ha dekket våre utlegg, og denne såkalte "kunden", som vi bare bruker vår tid på, uten å tjene penger, blir da ofte skuffet, sint og sur. På oss...:(
Derfor tar vi nå 500.- for å sende inn reklamasjoner på internasjonal garanti. Vi informerer selvsagt om at kunden kan sende inn klokken selv.
 
Dog litt gammel tråd, men Pro Tid på Aker Brygge justerte lenken på en Certina for meg for 70 kr, det synes jeg er en meget fin pris.